הפסד שני רצוף להפועל ירושלים בליגת האלופות, 91:84 לבורגוס

טיישון תומאס
טיישון תומאס | אתר FIBA

האדומים נלחמו במשך מחצית אחת ואיבדו ריכוז בשני הרבעים האחרונים כדי להתרחק מפסגת הבית במפעל האירופי. 22 נק' ו-8 אס' של בראון לא עזרו לקטש, שיתארח בחולון בעוד שבוע למשחק קשה נוסף

(גודל טקסט)

אחרי שבשבוע שעבר איבדה את המאזן המושלם שלה בליגת האלופות, הפועל ירושלים התארחה הערב (רביעי) בספרד במטרה לחזור למסלול הניצחונות אך ספגה עוד הפסד, 91:84 לבורגוס, ותיאלץ להתאושש מהר לפני המשחק נגד אנטוורפן בבית במחזור הבא.

בורגוס, שבשבת עצרה רצף של שישה הפסדים עם ניצחון על ריאל בטיס בליגה, פתחה טוב יותר ועלתה ל-0:4 מהיר עם שני סלים של אוגוסטו לימה לפני שטיישון תומאס קלע פעמיים וג'יימס פלדין הוסיף שלשה שקבעה 4:7. המומנטום התנדנד מצד לצד במשחק, ואחרי ששלשה של ת'אד מק'פאדן נתנה לספרדים 9:12 טרנט לוקט ותומאס החזירו את האדומים ל-12:17. אלא שמשם הם קצת נרדמו בשמירה ונתנו ליריבה לסגור את הפער ולפתוח פער משלה, וחזיאל ריברו סיים את הרבע ב-22:26 ביתי.

שש נקודות רצופות של בורגוס נתנו לה יתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע השני, אבל לוקט ענה עם שלשה ופלדין יחד עם ג'ייקובן בראון הובילו ריצת 0:11 שהחזירה לקטש את היתרון ב-35:36. שם שוב ירושלמים הפסיקה לקלוע, ואיפשרה לוויקטור בניטה, ג'יי.פי. טוקוטו וארל קלארק להחזיר את השליטה לספרדים. המחצית נגמרה עם סל של לימה, שקבע 42:47 לבורגוס.

בריימו. יותר איבודים מנקודות (אתר FIBA)
בריימו. יותר איבודים מנקודות (אתר FIBA)

למרות שפתחו את הרבע השלישי עם נקודות של בראון מהקו, הירושלמים לא הצליחו לסגור את הפער שנותר סביב ה-5-7 נק' במשך רוב 10 הדקות. מק'פאדן נתן לבורגוס 59:58, ותומאס ענה עם דאנק הדר שעצר את המומנטום הספרדי – לחצי דקה בלבד, כיוון שפראן בסאס קלע מהקו וקבע 51:61. הפועל ירושלים כבר לא הצליחה לחזור והרבע נגמר בהפרש הגדול ביותר במשחק, 56:58.

את הרבע הרביעי העבירו החניכים של קטש בלנסות להקטין את הפער, אבל למרות נקודות של בראון, שלשה של לוקט וחטיפה של בראון שהובילה לסל של פלדין, בורגוס לא נתה להם להתקרב. בניטה עם שלשה אדירה קבע 69:81, וגם אחרי שפלדין צימק להפרש 8 בלבד זה לא עזר ושתיים וחצי דקות לסיום התוצאה היתה 76:86. בריימו קבר שלשה אדירה בדיוק בזמן, והאוהדים הישראלים שעשו את הדרך לספרד החלו להתעורר, אבל זה לא הספיק ובסיום הראה לוח התוצאות 84:91 למקומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי