קטש: "לא התמודדנו בריבאונד, מפתיע שנשארנו במשחק"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים הצביע על הגורם העיקרי להפסד נגד בורגוס והוסיף: "נצטרך למצוא את הקצב שלנו בחזרה". לוקט: "גם אם שמרת טוב, אם אתה לא לוקח ריבאונד זה פוגע בביטחון שלך". בראון: "חייבים לשחק טוב יותר"

(גודל טקסט)

התקופה המגומגמת של הפועל ירושלים נמשכה אמש (רביעי) עם הפסד לסן פבלו בורגוס הספרדית, שהיה השני ברצף של האדומים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה מהבירה התקשתה להתמודד עם המארחת במאבק על הכדורים החוזרים וכעת תצטרך להתאושש במהרה, לקראת מפגש עם מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה ביום שני הקרוב, זאת בתנאי שהמשחק אכן התקיים שכן ירושלים ממשיכה לאיים באי הופעה אליו במקרה שהמועד לא ישתנה.

המאמן עודד קטש סיכם את ההפסד: "היה משחק קשה בקצב גבוה, הגענו בידיעה שהם מובילים את ליגת האלופות בריבאונד התקפה ומאוד דומיננטיים בעניין הזה ולא הצלחנו להתמודד, בדרך כלל משחקים שבהן קבוצה מנצחת 27:51 בכדורים החוזרים נגמרים ב-20 הפרש, קצת מפתיע שאיכשהו נשארנו במשחק. יכולנו לשחק יותר טוב, אני חושב שברבע השלישי עברנו את גבול ארבע העבירות אחרי שלוש דקות בלבד וזה פגע בניסיון שלנו לחזור למשחק אבל נשארנו שם, שיחקנו נגד קבוצה טובה ונצטרך למצוא את הקצב שלנו בחזרה".

גם טרנט לוקט התייחס לבעיית הריבאונד בניתוח שלו לאחר המשחק: "היה קשה, בורגוס קבוצה טובה. הם לקחו 24 ריבאונדים יותר מאיתנו, 11 יותר בהתקפה, כך שהיו להם גם הרבה יותר פוזשנים בגלל השליטה בכדורים החוזרים. גם כשאתה עושה הגנה טובה, אם אתה לא לוקח את הריבאונד זה פוגע בביטחון שלך. עשינו כמה דברים טובים ואם נשפר את זה, נהיה בסדר בהמשך".


בריימו אוסף ריבאונד נדיר לירושלים (אתר FIBA)

ג'ייקובן בראון הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק טוב יותר כקבוצה, נחלנו הפסד גדול בריבאונד וזה אפשר להם המון נקודות מהזדמנות שנייה. עלינו לשפר את נושא הכדורים החוזרים כדי לסיים את העבודה בהגנה ולשפר את הסיכוי שלנו לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי