בדרך החוצה: הפועל חולון הפסידה 59:58 לאוסטנד

גיא פניני
גיא פניני | דני מרון

החבורה של שלומי חרוש רשמה הפסד רביעי ברציפות בליגת האלופות של פיב"א, והשאירה לעצמה סיכויים קלושים מאוד להעפיל. ריאן תומפסון (13 נק') ומרקוס פוסטר (11) בלטו, אך כל משחק ההתקפה היה רע מאוד

(גודל טקסט)

הפועל חולון נמצאת על סף הדחה מליגת האלופות. הסגולים הפסידו הערב (שלישי) בביתפ 59:58 לאוסטנד הבלגית, ובכך רשמו הפסד רביעי ברציפות בזירה האירופית, וכעת היא מדורגת במקום הלפני האחרון בבית, ונראה כי חולוניה תסיים בקרוב את דרכה במפעל.

למרות הרבה מאוד ציפיות לניצחון הערב, היכולת ההתקפית של חולוניה הייתה רעה מאוד ברוב דקות המשחק, ובמיוחד במהלך המחצית הראשונה, אשר הייתה בשליטה כמעט מוחלטת של האורחת, שבעצמה לא הציגה יכולת מבריקה על הפרקט בחולון.

הנאיביות הגדולה שהציגו החניכים של שלומי חרוש בלטה בעיקר בסיום המשחק, כשהקבוצה הישראלית כבר הצליחה לייצר מומנטום חיובי, עלתה ליתרון של שבע נקודות, אך פעם נוספת נרדמה על המגרש ואפשרה לאוסטנד לחזור הביתה עם ניצחון לא מבריק, אך חשוב מאוד.

קלעים
הפועל חולון: ריאן תומפסון (13 נקודות), מרקוס פוסטר (11), טרוי קאופיין (8), טי ג'יי קליין (9), אנחל דלגאדו (7), ריצ'ארד הוואל (6), גיא פניני (3), יוגב אוחיון (1).

אוסטנד: מייקל מקינטוש (15), שבון פוסטר (11), בריאן אנגולה (7), דושאן ג'ורג'ביץ' (6), אמאר סיילה (6), ג'יין מאומה (4), קיין ואן דר וורסט (3), סימון בויסה (3), יאניק דסירון (2), סרוואס בויסקאט (2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי