פיב"א החליטה: ליגת האלופות תוכרע בפיינל 8 בסוף ספטמבר

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

למרות התנגדותה של הפועל ירושלים, הנהלת המפעל החליטה לדחות את כל המשחקים שנותרו בחצי שנה. מיקום הטורניר שיכריע את זהות האלופה טרם נקבע

(גודל טקסט)

הנהלת ליגת האלופות של פיב"א, המפעל הבינלאומי בו משתתפת הפועל ירושלים, הודיעה היום (שלישי) רשמית: כל המשחקים שנותרו לעונה הנוכחית נדחו בחצי שנה וזהות האלופה תיקבע בטורניר פיינל 8 שייערך בין ה-30 בספטמבר ל-4 באוקטובר. ההחלטה התקבלה בוועידת וידאו שהתקיימה אתמול ונעשתה מתוך רצון לשמור על בריאות השחקנים, המאמנים, אנשי הצוות והאוהדים – כך נימקו בפיב"א.

האדומים מהבירה היו בין המתנגדים היחידים לפורמט שנקבע, זאת למרות שאחת ההצעות שעלו על הפרק, אשר הגיעה מצד בעלי א.א.ק אתונה מאקיס אנגלופולוס, הייתה לקיים את הטורניר בירושלים. בשלב זה, לא הוחלט על מיקום לאירוע.

בפיב"א רצו לחדש את פעילות ליגת האלופות רק אחרי פרק זמן שבמהלכו מגיפת הקורונה אמורה לחלוף, דבר שיאפשר לקבוצות להתכונן מקצועית ולוגיסטית לקראת הטורניר, כאשר עד אז גם ההגבלות על טיסות בינלאומיות אמורות לצאת מתוקפן והקהל יוכל להגיע למשחקים.

כזכור, תמונת רבע הגמר לא הושלמה לפני שליגת האלופות עצרה את פעילותה, כך שהמשחקים שנותרו בסדרות בין דיז'ון לניז'ני נובגורוד ובין טנריפה לאוסטנד ישוחקו לפני תחילת הפיינל 8, במועד שטרם נקבע.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי