פקונדו קמפאסו מתקרב לריאל מדריד: "זה יהיה חיזוק עצום עבורנו"

play
הקאמבק מתקרב. קמפאסו | GettyImages
תקציר: ריאל מדריד - ולנסיה 62:79 01:45

מילאנו הכחישה סיכום, הרכז ששוחרר מדאלאס צפוי לחזור לאקסית. צ'וס מתאו אישר: "יש דיבורים, מקווה שהוא יהיה איתנו"

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מהוססת, ריאל מדריד נמצאת במומנטום מצוין ביורוליג, עם שישה ניצחונות רצופים. אם זה לא מספיק, הרי שבקרוב עשויים לקבל הבלאנקוס חיזוק גדול בדמות רכז חדש-ישן: פקונדו קמפאסו.

כוכב נבחרת ארגנטינה, שסיים את דרכו בדנבר וניסה את מזלו בדאלאס, שוחרר גם מהמאבס לפני מספר שבועות, לאחר ששותף בשמונה משחקים בלבד וקלע 10 נקודות ב-52 דקות בסך הכל. כעת, גם סוכנו הודה שפרק ה-NBA שלו הגיע לסיומו, והוא ישוב ליבשת הישנה.

תחילה נפוצו שמועות על סיכום במילאנו, אולם הקבוצה של אטורה מסינה כבר הכחישה. גם פנרבחצ'ה, שהוזכרה כמועמדה בקיץ, הבהירה שאין בכוונתה לצרפו, ובכל מקרה, לריאל מדריד – הקבוצה ממנה יצא קמפאסו ל-NBA בקיץ 2020 – יש אפשרות להשוות כל הצעה שיקבל.

אמש (ראשון) התייחס המאמן צ'וס מתאו לאפשרות החזרתו של הרכז האהוב, ואמר: "יש דיבורים עליו, מאז שעזב את ה-NBA. הוא שחקן שהיה איתנו שנים רבות, הוא אהוב מאוד על ידי המועדון, הצוות והשחקנים. כמובן שזה יהיה חיזוק עצום עבורנו, אבל צריך לתת לו להחליט בשקט על עתידו. אני מאחל לו את הטוב ביותר ומקווה שיהיה איתנו".

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד
הקאמבק מתקרב. קמפאסו | GettyImages

קמפאסו (31, 1.78 מ') חתם בריאל ב-2014 והפך לאחד הרכזים הטובים והמלהיבים ביבשת. הוא סייע לבלאנקוס לזכות בשתי אליפויות אירופה ושלוש אליפויות ספרד, כשעונתו הטובה ביותר היתה 2019/20, אז סיים עם 15.4 נקודות ו-7.1 אסיסטים למשחק ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי