"ריאל מדריד לא תשווה את ההצעה, קמפאסו יחתום בכוכב האדום"

play
רכז נבחרת ארגנטינה פקונדו קמפאסו | GettyImages, PEDRO RANCES MATTEY/AFP
עם ריצת 0:10 מאוחרת: גראן קנאריה ניצחה 83:85 דרמטי את הפועל תל אביב 04:12

חוזר ליורוליג: הרכז הארגנטינאי שנחתך מדאלאס יחתום לעונה וחצי בבירת סרביה, לאחר שהאקסית ויתרה על האפשרות להשיבו

(גודל טקסט)

פקונדו קמפאסו בדרך חזרה ליורוליג אחרי שנתיים וחצי, אך ממש לא ליעד שציפינו. על פי דיווח של אריס ברקאס מ"יורוהופס", הכוכב האדום בלגרד תחתים את הרכז הארגנטינאי לאחר שהאקסית ריאל מדריד החליטה שלא להשוות את ההצעה.

לבלאנקוס יש עד מחר (חמישי) בלילה אפשרות להשוות את ההצעה ולהחזיר לשורותיה את קמפאסו, אך כל ההערכות מצביעות על כך שהיא לא תעשה זאת. הרכז יחתום בבירת סרביה על חוזה בסך 1.8 מיליון יורו עד לסיום העונה הנוכחית ו-2.5. מיליון יורו בעונה הבאה. לקמפאסו תהיה אופציית יציאה בקיץ, כאשר אחת הסיבות לכך היא שהכוכב האדום אינה משוריינת ביורוליג ומקומה במפעל לעונה הבאה לא מובטח.

כאשר עזב ל-NBA בקיץ 2020, קמפאסו נדרש לשלם למדריד 6 מיליון יורו כדי להשתחרר מחוזהו, כאשר 2.6. מיליון טרם שולמו. חלק ניכר מהסכום הזה ישולם מהכסף שיקבל מהקבוצה הסרבית, לאור העובדה שהוא עדיין מקבל כסף מדאלאס שחתכה אותו.

שחקן נבחרת ארגנטינה פקונדו קמפאסו
חוזר לאירופה, לא ליעד שציפיתם. קמפאסו | רויטרס

קמפאסו עבר לארצות הברית בקיץ 2020, שיחק שנתיים בדנבר והקיץ עבר לדאלאס. עם זאת, הרומן עם המאבריקס היה קצר והוא שוחרר אחרי שמונה הופעות, בהן שיחק 52 דקות בלבד. בבלגרד ישתף פעולה עם גארד ארגנטינאי אחר שחתם בקבוצה במהלך העונה – לוקה וילדוסה.

אחרי פתיחת עונה חלשה, הכוכב האדום מינו למאמן את דושקו איבנוביץ' הוותיק, ומאז הם ברצף של שישה ניצחונות ביורוליג, כולל אחד דרמטי במיוחד על מכבי תל אביב. בכך השווה איבנוביץ' את שיאו של צביקה שרף לרצף הניצחונות הארוך יותר ביורוליג מאז כניסה לתפקיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי