דחייה גם מה-CAS: פקונדו קמפאסו לא רשאי לשחק ביורוליג עד מרץ

play
פקונדו קמפאסו | GettyImages, Jamie Schwaberow
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.1 08:20

הכוכב האדום עשויה להגיש עתירה נוספת, אך בשלב זה הכוכב הארגנטינאי לא צפוי לשחק גם נגד מכבי תל אביב. מסתמן: הבכורה נגד באיירן מינכן ב-2.3

(גודל טקסט)

פקונדו קמפאסו מככב בחודש האחרון בכוכב האדום בלגרד, אבל ביורוליג הוא לא רשאי לשחק מאז שהצטרף – והערב (שלישי) נקבע כי הרכב הארגנטינאי לא יוכל לערוך את הבכורה המחודשת שלו במפעל עד חודש מרץ.

כשבועיים אחרי שהכוכב האדום נענשה בסנקציות נוספות בעקבות התנהולתה הכלכלית, עונשים שכללו גם איסור על רישום שחקנים חדשים עד ה-28 בפברואר ועל כן קמפאסו נותר מחוץ לסגל במפעל הבכיר ביבשת, הערב פורסם כי בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, ה-CAS, דחה את ערעור הכוכב האדום ועל כן קמפאסו צפוי לערוך את הבכורה שלו ביורוליג רק ב-2 במרץ נגד באיירן מינכן.

עבור מכבי תל אביב זו בשורה טובה, כי קמפאסו לא יוכל לשחק מולה בהיכל ביד אליהו כשהסרבים יגיעו ארצה בשבוע השני של פברואר. קמפאסו יחמיץ בנוסף גם את המשחקים נגד ז'לגיריס, פרטיזן, וירטוס בולוניה, ארמני מילאנו ואלבה ברלין.

רכז נבחרת ארגנטינה פקונדו קמפאסו
עדיין לא חוזר ליורוליג. קמפאסו | אימג'בנק GettyImages, PEDRO RANCES MATTEY/AFP

עם זאת, חשוב לציין שלכוכב האדום יש זכות לערער גם על החלטת ה-CAS, ואם תעשה זאת ייערך דיון חוזר בזמן הקרוב. אחרת, קמפאסו כאמור לא יוכל לשחק ביורוליג עד שהסרבים יפגשו את באיירן מינכן ב-2 במרץ, כי הסקנציות שהוטלו תקפות עד ה-28 בפברואר.

בארבעת משחקיו בליגה האדריאטית במדי הכוכב האדום רשם קמפאסו ממצעים של 14 נקודות, 7.5 אסיסטים ו-41% לשלוש.