"אמרו שזו תרופת פלא מרוסיה": שחקן היורוליג הושעה ל-2.5 שנים

play
דינוס מיטוגלו, שחקן מילאנו | GettyImages, Giuseppe Cottini
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2 04:25

עונש כבד לדינוס מיטוגלו היווני שנכשל בבדיקת חומרים אסורים אשתקד, אחרי שפנה לרופאה שלכאורה סיפקה סמים לספורטאים, שחקנים ואנשי טלוויזיה ביוון

(גודל טקסט)

פורוורד אולימפיה מילאנו, דינוס מיטוגלו, הושעה לשנתיים וחצי לאחר שנכשל בבדיקת סמים בסיום משחק יורוליג נגד פנאתינייקוס בחודש מרץ האחרון. לפי הדיווח של "SDNA", החומר שנטל הכדורסלן היווני נחשב לאחד החזקים ביותר ברשימת החומרים האסורים של WADA – הסוכנות העולמית למניעת סימום בספורט. אף שמיטוגלו שיתף פעולה בחקירה, נגזר עליו עונש כבד. השחקן יוכל לערער לבית הדין של פיב"א, ואם יידחה יוכל לפנות גם ל-CAS (בית הדין לבוררות בספורט).

איבנוביץ': "אם לורנזו בראון לא ישחק, יהיה לנו קצת יותר קל"
פניני: "מרגיש מבוגר בחדר ההלבשה, אבל בחיים האמיתיים אני עדיין ילד"
הפועל ת"א מחכה לגראן קנאריה: "מסוגלים לייצר עוד ערב מיוחד"

קוסטנטינוס מיטוגלו שחקן מילאנו
עונש כבד. מיטוגלו | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio

"הרופאה הבטיחה לי שהטבליות הן 'תרופת פלא' מרוסיה. היא נתנה לי סרום שקוף. אחרי ששאלתי אותה על כך, היא ענתה לי שהסרום הזה יעזור לטהר את הגוף שלי", העיד מיטוגלו בבית המשפט. לפי הדיווחים, אותה רופאה הבטיחה מספר טיפולים שונים, משיקום מפציעות או שיפור היכולת האתלטית ועד להעלאת הליבידו והאטת הזדקנות.

הרופאה חשודה באספקת סמים למספר ספורטאים, שחקנים ומגישי טלוויזיה ביוון. היא נעצרה על ידי המשטרה המקומית. מיטוגלו פנה אליה אחרי שספג פציעה בכף הרגל במהלך עונת 2021/22. משחקו האחרון של הפורוורד היה ב-10 במרץ אשתקד נגד ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי