בעקבות הארכת החוזה של בראון: ריאל מדריד חזרה לאופציית קמפאסו

play
בקרוב שוב בריאל מדריד. פקונדו קמפאסו | GettyImages
שישי בליגת העל: חולון מחפשת נקמה בהפועל חיפה החסרה 01:45

ב"מארקה" טוענים כי הארגנטינאי שוב מועמד לבלאנקוס, שקיוו לצרף את רכז נבחרת ספרד - אבל ראו אותו חותם בצהוב עד 2026

(גודל טקסט)

הארכת החוזה של לורנזו בראון מהווה בשורה משמעותית לא רק למכבי תל אביב, אלא גם עבור ריאל מדריד שכידוע קיוותה מאוד להחתים את הרכז בסיום העונה הקרובה, לפחות על פי מה שדווח בספרד. בהמשך למהלך המרשים של הצהובים, ב"מארקה" נכתב היום (חמישי) כי הבלאנקוס חזרו לאופציית פקונדו קמפאסו.

כזכור, עד לפני חודש וחצי חיזרה ריאל מדריד אחרי קמפאסו, שכיכב במדיה לפני שעבר ל-NBA. עם פליטתו מהליגה הטובה בעולם, הרכז הארגנטינאי הפך למועמד אוטומטי לחזק את קבוצתו הקודמת באירופה, אלא שהכוכב האדום בלגרד הגישה הצעה גבוהה שריאל החליטה לא להתחרות עמה, וכך נחת קמפאסו בסרביה.

בעקבות כך התחזקה מועמדותו של בראון לאלופת ספרד, בייחוד לאור העובדה שהאמריקאי בן ה-32 הוביל את הנבחרת הספרדית לזכייה ביורובאסקט בקיץ האחרון, אחרי שמילא את משבצת המתאזרח בשורותיה בזכות דרכון ספרדי שהוענק לו זמן קצר לפני אותו טורניר.

לורנזו בראון חותם על החוזה החדש בשורות מכבי תל אביב
הארכת החוזה במכבי תל אביב סיבכה את ריאל מדריד. לורנזו בראון במעמד החתימה, עם אבי אבן | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

לורנזו בראון: "אם אתה לא מרגיש בבית, אתה לא מקבל החלטה כזאת"
ועכשיו לבולדווין: מאחורי הקלעים של החתמת לורנזו בראון, והמטרות הבאות
בראון יתלבש, ספק אם ישותף נגד הכוכב האדום. מרטין צפוי להיעדר

כעת, משירדה מהפרק גם האפשרות לצרף את בראון, ריאל מדריד נותרה עם אותה הבעיה: מחסור ברכז בכיר. סרחיו רודריגס לא צפוי להמשיך, קרלוס אלוסן פצוע, נייג'ל וויליאמס-גוס אינו רכז טבעי וסרחיו יוי כבר לא השחקן שהוא היה בגלל הפציעות שעבר, לכן בספרד טוענים שהשיחות עם קמפאסו עשויות להתחדש.

יש לציין כי בחוזהו של הארגנטינאי בכוכב האדום נכלל סעיף שחרור בקיץ הקרוב תמורת 50,000 יורו בלבד, וקמפאסו גם חייב לריאל מדריד 2.6 מיליון יורו מתוך 6 מיליון שהסכים לשלם בזמנו כדי להתיר את חוזהו ולעבור לדנבר נאגסט. עם זאת, ריאל איבדה את הזכויות עליו באירופה כשלא השוותה את הצעת הכוכב האדום, ולכן היא צפויה להתמודד עם תחרות מצד קבוצות יורוליג אחרות שירצו להחתים את קמפאסו, כל זאת כמובן אם האחרון יהיה מעוניין לעזוב את בלגרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי