ה-MVP של חודש ינואר ביורוליג יחמיץ את מכבי תל אביב בחמישי

play
שחקן באיירן מינכן אוגוסטין רוביט נגד פנרבחצ'ה | GettyImages, Seskim Photo/MB Media
הפתעה באיטליה: ברשיה ניצחה את וירטוס בולוניה וזכתה בגביע היסטורי 02:13

סנטר באיירן מינכן, אוגוסטין רוביט שכיכב לאחרונה, נפצע בגיד אכילס ונותח לפני הביקור בישראל. וגם: ראדוניץ' ופנאתינייקוס במגעים להתרת החוזה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תתארח אצל מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג ביום חמישי הקרוב, ותגיע לישראל עם חיסרון משמעותי מאוד בסגל. הסנטר אוגוסטין רוביט, שרק בינואר החולף נבחר לשחקן המצטיין של החודש ביורוליג, עבר ניתוח בעקבות פציעה בגיד אכילס וטרם ידוע כמה זמן הוא ייעדר.

המנהל המקצועי של באיירן, מרקו פשיץ', התראיין לטלוויזיה הגרמנית לפני גמר הגביע שבו ניצחו הבווארים את אולדנבורג וזכו בתואר: "ברגעים אלה הוא עובר ניתוח במינכן. זה לא נראה טוב". רוביט הפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שנבחר ל-MVP של החודש ביורוליג, אחרי שקלע בספרות כפולות בחמישה מתוך ששת המשחקים שקיימה באיירן בינואר, מתוכם ניצחה הקבוצה ארבעה.

דיאן ראדוניץ' מאמן באיירן מינכן
עוזב את פנאתינייקוס. דיאן ראדוניץ' | אימג'בנק GettyImages

ומשחקן באיירן מינכן בהווה, למאמן שלה בעבר: דיאן ראדוניץ' בן ה-53, שמדריך את פנאתינייקוס מאז תחילת העונה הנוכחית, נמצא על פי הדיווחים במגעים להתרת חוזהו במועדון היווני. בין הצדדים ישנם פערים בנוגע לגובה הפיצוי שיקבל המונטנגרי, אם כי נכתב שהוא לא צפוי לעמוד על הקווים במשחק נגד מילאנו בחמישי. מאמן נבחרת איטליה, ג'אנמרקו פוצקו, סיכם בפנאתינייקוס ואמור להחליף את ראדוניץ' לפי פרסומים בארץ המגף, אך הדבר טרם אושר רשמית.