בראון סובל מכאבים. קטש: "מקווה שהפעם נתמודד טוב יותר עם הלחץ"

play
מתי היכולת מההיכל תתורגם למשחקי חוץ? לורנזו בראון | דני מרון
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה 03:04

מכבי תל אביב מתפללת שהרכז יהיה כשיר למשחק הקריטי מול באיירן מינכן (חמישי, 21:05). קטש: "לא הייתה בעיה של אנרגיות בגמר"

(גודל טקסט)

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) בהיכל מנורה כשהצהובים יארחו את באיירן מינכן במסגרת המחזור ה-25. מכבי מגיעה למשחק מהמקום העשירי בטבלה עם 12 ניצחונות ו-12 הפסדים, ואילו יריבתם מדורגת במקום ה-14 עם תשעה ניצחונות בלבד לעומת 15 הפסדים.

שבועיים עברו מאז הפסידה מכבי לכוכב האדום בלגרד בבית, ומאז הספיקה הקבוצה גם להפסיד בגמר גביע המדינה. הצהובים נכנסים לשלב מכריע של העונה באירופה, עשרה משחקים אחרונים, כשהם יודעים שאין כבר מקום לטעויות, ומשחק נגד באיירן מינכן בבית הוא משחק שאסור להפסיד, אם הם רוצים לחזור עונה שנייה ברציפות לפלייאוף.

עודד קטש עידכן במסיבת העיתונאים שלורנזו בראון שספג פציעה בגמר הגביע, עדיין סובל מכאבים. לדבריו של המאמן, כשירותו של הרכז תוכרע רק לאחר האימון היום.

על הלחץ מהאפשרות של הפסד מחר אמר המאמן: "זו סיטואציה שאנחנו מורגלים אליה. גם שבוע שעבר בגמר הרגשנו את אותה תחושה, וגם שבוע לפני כן מול הכוכב האדום בלגרד. כדי לעמוד במטרות, נצטרך לעמוד בלחץ. נקווה שנעשה את זה יותר טוב ממה שעשינו מול ירושלים. אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות, באיירן קבוצה שיודעת בדיוק מה היא רוצה. עם הפציעה של רוביט, הם יהיו יותר מסוכנים עם גיפיי ב-4 או לוצ'יץ' ב-4. הם קבוצה עם חמישה גארדים, אף אחד מהם הוא לא מעל השאר, כולם מאוד משמעותיים. טרינקיירי מציב הרבה אתגרים. במשחק הקודם מול הם הענישו אותנו הרבה בהגנת האחד על אחד, נקווה שהפעם דברים יסתדרו בכיוון שלנו".

על גמר הגביע אמר המאמן: "אני דווקא שאנרגיות לא היו הבעיות שלנו בגמר הגביע. התחלנו טוב, אולי אפילו רצינו יותר מדי. היינו קצת פזיזיים, אולי הייתה אובר מוטיבציה. מבחינת אנרגיות והגנה, היינו שם כדי לנצח את המשחק. פשוט נקלענו ליום מזעזע מבחינה התקפית".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב
מבחן גדול. קטש | קובי אליהו

בניגוד למכבי תל אביב, באיירן מינכן דווקא זכתה השבוע בגביע המקומי כשגברה על אלבה ברלין בגמר מותח, אלא שבגזרה האירופית איבדה באיירן סיכוי ריאלי לעלות לשלב הפלייאוף אחרי מספר שנים מוצלחות, והיא תנסה לגמור את השנה עם כמה שיותר ניצחונות.

באיירן איבדה בחצי גמר הגביע את הכוכב שלה העונה, אוגוסטין רוביט, מצטיין חודש ינואר ביורוליג, שגמר את העונה עם פציעה, ותצטרך להסתדר בלעדיו. הקלע המוביל שלה בהיעדרו הוא הגארד קסיוס ווינסטון עם 11.2 נקודות למשחק, כששחקנים מובילים נוספים הם הקלע אנדראס אובסט, הפורוורד ולדימיר לוצ'יץ' שפספס חלק גדול מהעונה בשל פציעות ואקס הפועל חולון קורי וולדן. שחקן נוסף שיחזור להיכל הוא אות'לו האנטר, ששיחק שנתיים מצוינות במדים הצהובים.

בסיבוב הראשון ניצחה באיירן מינכן את מכבי תל אביב 89:98 ומאז ינואר 2020 היא ניצחה בחמישה מששת המפגשים בין הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי