טיילר דורסי צפוי לחתום לעונה וחצי בשורות פנרבחצ'ה

play
טיילר דורסי, שחקן אולימפיאקוס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
בשבוע הבא ביד אליהו: טיילר דורסי חתם בפנרבחצ'ה לשנתיים 02:31

אקס מכבי תל אביב יחבור למאמנו בנבחרת יוון, דימיטריס איטודיס, ואמור להרוויח 200,000 דולר בחודש בחוזה עם אופציה לשנה נוספת

(גודל טקסט)

מחר (רביעי) יהיה היום האחרון שבו טיילר דורסי יוכל לחתום בקבוצת יורוליג, ועל פי דיווח של כתב SDNA היווני טוליס קודזיאס, הקבוצה הזו תהיה פנרבחצ'ה. ב"יורוהופס" הוסיפו כי הצהובים-כחולים מאיסטנבול הציעו לקלע בן ה-27 חוזה לעונה וחצי עם אופציה לשנה נוספת, בשכר של 200,000 דולר לחודש.

כזכור, דורסי שוחרר לפני מספר ימים מקבוצת ליגת הפיתוח של דאלאס מאבריקס, טקסס לג'נדס, כאשר בתחילת העונה החזיק בחוזה דו-צדדי, אבל שותף אך ורק בשלושה משחקי NBA. גם בקיץ האחרון ניהל הגארד מגעים עם פנרבחצ'ה, כך לפי הדיווחים, אולם בחר לנסות את מזלו בליגה הטובה בעולם.

שחקן נבחרת יוון טיילר דורסי
בדרך לפנרבחצ'ה, לחבור למאמנו בנבחרת יוון. טיילר דורסי | GettyImages, Emanuele Cremaschi

יריבתה של פנר בטורקיה, אנאדולו אפס, הוזכרה בין המועמדות להחתים את דורסי בעיקר לאור הפציעה שספג ה-MVP של היורוליג בשנתיים האחרונות, ואסילייה מיציץ', שלפי מאמנו ארגין עתמאן "לא בטוח שיוכל לעזור העונה". גם אולימפיאקוס, הקבוצה האחרונה של הסקורר ביורוליג, סומנה כמתעניינת בשירותיו.

בסופו של דבר מסתמן כי דורסי יחבור למאמנו בנבחרת יוון, דימיטריס איטודיס שמדריך את פנרבחצ'ה, וגם יחזור לשתף פעולה עם סקוטי ווילבקין שלצדו שיחק שתי עונות במכבי תל אביב. ברזומה של דורסי יותר מ-100 משחקי יורוליג, בהם העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי