בשבוע הבא ביד אליהו: טיילר דורסי חתם בפנרבחצ'ה לשנתיים

play
בדרך לפנרבחצ'ה, לחבור למאמנו בנבחרת יוון. טיילר דורסי | GettyImages, Emanuele Cremaschi
בשבוע הבא ביד אליהו: טיילר דורסי חתם בפנרבחצ'ה לשנתיים 02:31

ביום האחרון לרישום שחקנים ביורוליג, הקלע בן ה-27 שנחתך מקבוצת ליגת הפיתוח של דאלאס מאבריקס התאחד עם ווילבקין ומאמנו בנבחרת יוון עבור כ-200 אלף דולר לחודש

(גודל טקסט)

טיילר דורסי חתם רשמית בפנרבחצ'ה לעונה וחצי. כפי שפורסם כבר אתמול (שלישי) בתקשורת היוונית, אקס מכבי תל אביב בחר בהצעת מועדון הפאר מאיסטנבול וחתם עד תום עונת 2024/25, כשעל פי "SDNA" בחוזהו גם אופציה לעונה נוספת והוא ישתכר כ-200 אלף דולר בכל חודש לפחות בשנתיים הבאות.

כידוע, דורסי בן ה-27 נחתך השבוע מקבוצת ליגת הפיתוח של דאלאס מאבריקס, טקסס לג'נדס, אחרי שבקבוצת ה-NBA רשם שלוש הופעות בלבד. גם בקיץ דורסי ניהל מו"מ עם פנרבחצ'ה, אך בחר לנסות את מזלו בליגת הטובה בעולם וכעת נאלץ לשוב לאירופה. לא במקרה דורסי חזר היום ליורוליג, מכיוון שבערב יפקע המועד לרישום שחקנים במפעל הבכיר ביבשת עד תום העונה.

שחקן אולימפיאקוס טיילר דורסי
שיחק באולימפיאקוס בקדנציה האחרונה שלו באירופה | אתר רשמי, אולימפיאקוס בטוויטר

גם יריבתה של פנר בטורקיה, אנאדולו אפס, הוזכרה בין המועמדות להחתים את דורסי בעיקר לאור הפציעה שספג ה-MVP של היורוליג בשנתיים האחרונות, ואסילייה מיציץ', כמו גם האקסית אולימפיאקוס, הקבוצה האחרונה של הסקורר ביורוליג שאליה הגיע ממכבי תל אביב.

בנוסף לשכר הגבוה, נטען כי הסיבה לבחירה של דורסי בפנרבחצ'ה הייתה כי שם הוא חובר למאמנו בנבחרת יוון, דימיטריס איטודיס. הוא מתאחד גם עם סקוטי ווילבקין שלצדו שיחק שתי עונות במכבי תל אביב. ברזומה של דורסי יותר מ-100 משחקי יורוליג, בהם העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

משחק הבכורה שלו ביורוליג עשוי להיות ביום רביעי הבא, בהיכל ביד אליהו נגד מכבי תל אביב. ביום שישי הקרוב תארח פנרבחצ'ה את וירטוס בולוניה, משחק שבשלב זה לא ברור אם ישתתף בו.