בעלי פנאתינייקוס אישר שעתמאן חתם, קמפאסו סיכם בריאל מדריד

play
מאושר. עתמאן | רויטרס
שחקני מונאקו 08:15

ינאקופולוס העלה סטורי עם מאמן אנאדולו, שיעבור להדריך את הירוקים בשתי העונות הבאות ויקבל את השכר הכי גבוה במועדון מאז אוברדוביץ'. דיווח: הבלאנקוס ניצלו ביקור של הרכז בספרד כדי לסגור איתו את הקאמבק

(גודל טקסט)

יומיים אחרי הדיווחים על כך שארגין עתמאן סיכם בפנאתנייקוס, בעלי המועדון היווני דימיטריס ינאקופולוס אישר את הגעתו של המאמן הטורקי היום (ראשון) כשהעלה תמונה שלהם יחד לסטורי שלו באינסטגרם וכתב: "ברוך הבא. עתמאן חתם".

המאמן בן ה-57 קיבל חוזה לשנתיים ושכרו יהיה הגבוה ביותר ששולם למאמן בפנאתינייקוס מאז ז'ליקו אוברדוביץ'. בתום העונה הוא יסיים קדנציה בת שש עונות באנאדולו אפס, אותה הוביל לשתי זכיות רצופות ביורוליג בשנתיים האחרונות, בנוסף לשתי אליפויות ושני גביעים בטורקיה.

פקונדו קמפאסו הכוכב האדום בלגרד
פקונדו קמפאסו הכוכב האדום בלגרד | GettyImages

גם שחקן בכיר ביורוליג עומד לבצע מעבר גדול, כך לפי פרסום באתר הספרדי "Relevo": פקונדו קמפאסו הגיע לסיכום עם ריאל מדריד על חזרתו לקדנציה שנייה במועדון, אותו עזב בשלהי 2020 לדנבר נאגטס מה-NBA. קמפאסו בחר לחתום בכוכב האדום בלגרד על פני ריאל מדריד כשחזר ליורוליג באמצע העונה הנוכחית, אבל כשהגיע עם הקבוצה הסרבית למשחק בברצלונה לפני כחודש, הבלאנקוס ניצלו זאת על מנת לסגור איתו – כך נכתב בדיווח.

רבות דובר על החיפושים של ריאל אחר רכז בכיר, כאשר מוקדם יותר סומן לורנזו בראון כמועמד המוביל לתפקיד, עד שהאמריקאי האריך את חוזהו במכבי תל אביב, מה שהחזיר את שמו של קמפאסו לשולחן כשבנוסף היו דיווחים גם על פנייה לקוסטאס סלוקאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי