קטש: "ביצוע כמעט מושלם של התוכנית, הגיע לקהל שלנו שניפרד ככה"

מייק ג'יימס מונאקו לצד ג'וש ניבו מכבי תל אביב | דני מרון

מאמן מכבי ת"א נהנה מהניצחון המוחץ על מונאקו, הודה לקהל אבל יודע שהמאזן לרעתו: "שם יהיה סיפור אחר לגמרי, אסור לנו להסתכל על התוצאה". בולדווין: "אנחנו עדיין בעמדה טובה לעלות, יש לנו קבוצה מלאה באופי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נתנה הערב (חמישי) תצוגת פרידה מהקהל שלה ביד אליהו, כשהביסה 69:104 את מונאקו במשחק 4 בפלייאוף, והשוותה ל-2:2 את הסדרה מול הצרפתים. מונאקו תארח ביום רביעי את המשחק החמישי והמכריע כשהמנצחת תעלה לפיינל פור. המאזן הוא נגד מכבי תל אביב: עד עתה באירופה, בכל 15 הפעמים שסדרת פלייאוף הלכה למשחק חמישי, המארחת ניצחה.

בונזי קולסון מכבי תל אביב
ההכרעה עוברת לצרפת. קולסון | דני מרון

עוד כדורסל

לפני המשחק נגד מונאקו: דייויד בלאט נכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב
הווינר של היורוליג עשה זאת שוב: "גרמתי לאוהדים לשבור את הטלוויזיה"
צפו בתקציר: גראן קנאריה אלופת היורוקאפ אחרי 67:71 על טורק טלקום

מכבי תל אביב סיימה את העונה האירופית שלה עם מאזן מרשים של 3:16, וקטש יודע שלהפרש הערב אין שום משמעות. עודד קטש אמר אחרי הניצחון: "לא נוותר על הזדמנות כזאת. זה מיוחד וגדול עבורנו. אחרי משחק 3 ראיתי שזה היה התקפית משחק הכי טוב שלנו, פשוט האחוזים היו לא טובים. ככל שהסדרה ממשיכה אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים.

"זה היה ביצוע היום כמעט מושלם של תוכנית המשחק עם הריצה שלנו. למרות שהם חזרו, שמרנו על השטף שלנו. מה היה שונה הערב? רצנו, עשינו הגנה טובה וגרמנו להם לזרוק זריקות קשות. הקצב היה טוב, התקפית היינו מפוקסים ומדוייקים. קלענו באחוזים טובים יותר, ניצחנו אותם בריבאונדים".

לקראת משחק 5: "היום היה משחק מרגש ומיוחד, האחרון שלנו בבית. מגיע לקהל הזה שנתן לנו אווירה מדהימה השנה. אסור לנו להסתכל על התוצאה. מבינים שהולך להיות שם סיפור אחר לגמרי".

לורנזו בראון לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב
"נלחמנו נהדר הערב". בולדווין | דני מרון

ווייד בולדווין: "אתה לא רוצה להפסיד אף משחק בפלייאוף. נלחמנו נהדר הערב. היה קצב גבוה, שלטנו בריבאונד והיינו טובים הגנתית. אני חושב שהצלחנו סוף סוף להציג יכולת טובה בריבאונד. הריצות שלנו ההתקפיות היו טובות מאוד. ננסה להשיג שם את הניצחון. האוהדים בבית העונה היו נפלאים, אנחנו חייבים להם המון. אנחנו בעמדה טובה עדיין לעלות, יש לנו קבוצה מלאה באופי. נבוא מוכנים, יש לנו עוד משחק אחד. נצטרך להיות חכמים במיוחד".

דארן היליארד: "היינו אגרסיביים, נתנו את הכל והשגנו ניצחון חשוב. זה עניין קבוצתי, אף אחד כאן לא משחק בשביל עצמו. זה היה חשוב לנו ולאוהדים שלנו, אנחנו מעריכים אותם מאוד. זה היה מבחן אופי חשוב עבורנו ועברנו אותו בהצלחה. האווירה הייתה נהדרת. כל הקלפים על השולחן לקראת המשחק החמישי. אני מתרגש מאוד לקראתו, יהיה משחק יוצא מן הכלל".