אין מקום: כך אוהדי אולימפיאקוס "מנעו" מדונצ'יץ' להגיע לפיינל פור

play
מאבד סבלנות. דונצ'יץ' | GettyImages, Tim Heitman
תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד – בטיס 77:79 02:38

כוכב דאלאס התכוון להגיע לקובנה כדי לתמוך באקסית ריאל מדריד, אך בעקבות טיסות הצ'רטר הרבות של האוהדים מיוון לא נותר מקום למטוסו הפרטי לנחות בשדה התעופה

(גודל טקסט)

שישה ימים חלפו מאז אחד מגמרי היורוליג הגדולים בעשור האחרון, בו סרחיו יוי העניק לריאל מדריד את הגביע האירופי ה-11 שלה עם סל שלוש שניות לסיום. הבלאנקוס פיגרו ברוב הגמר מול אולימפיאקוס ביום ראשון האחרון, אך ניצחו 78:79 בזכות אותו סל של הספרדי, שלא קלע נקודה בגמר עד ההתקפה האחרונה. מי שהיה אמור לצפות מקרוב במתרחש הוא שחקן העבר של הבלאנקוס ואחד מגדולי הכוכבים ב-NBA כיום, לוקה דונצ'יץ', אך הוא נעדר מסיבה מוזרה במיוחד.

הסלובני התכוון להגיע לקובנה שבליטא ביום הגמר כדי לתמוך באקסית, כאשר גם ביורוליג ציפו ונערכו לבואו. עם זאת, דונצ'יץ' לא היה יכול להגיע בסופו של דבר, משום שלפי דיווח ב"באסקט ניוז" לא היה מספיק מקום בשדה התעופה בקובנה להנחית את מטוסו הפרטי. הסיבה העיקרית לכך שלא נותר מקום היא אלפי אוהדי אולימפיאקוס שעשו את הדרך הארוכה בטיסות צ'רטר.

בכל זאת חלק מהחגיגה. השיחה בין דונצ'יץ' לרודי פרננדס

עוד בכדורסל האירופי

"דיוויד בלאט אמר לי, 'עכשיו אני כבר מוכן להחתים את הבן שלי'"
מירוטיץ' יתבקש לקצץ 50 אחוז משכרו, ברצלונה בפני קיץ סוער
אותלו האנטר: "נמאס לראות את הזלזול בשחקנים הזרים באירופה"

אוהדי אולימפיאקוס נהנו מרוב מוחלט באולם בקובנה בהשוואה לאוהדי ריאל מדריד, ברצלונה ומונאקו, כאשר 5,000 אוהדים טסו לליטא כבר מחצי הגמר. לפי הדיווחים, כאלפיים נוספים הגיעו מיוון לכבוד משחק הגמר, שכאמור הסתיים בהפסד דרמטי וכואב.

למרות כל זאת, דונצ'יץ' כן מצא דרך להיות חלק מהחגיגה, כאשר ערך שיחת וידאו עם רודי פרננדס בחדר ההלבשה לאחר המשחק. פרננדס הוא אחד מבין חמישה שחקני ריאל שהיו גם שותפים לזכייה עם דונצ'יץ' ביורוליג ב-2018, כאשר האחרים הם יוי, אדי טבארס, פביאן קוזר ואנתוני רנדולף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי