בדרך לספרד? בן שרף צפוי לצאת להתרשמות שנייה בבדאלונה

הקבוצה הספרדית מעוניינת מאוד לצרף את כישרון העל של נבחרת הנוער (17, 1.97), שייבחן אצלה בפעם השנייה תוך שנה אחת. רשם העונה 14 נקודות למשחק באליצור נתניה מהלאומית

(גודל טקסט)

כוכב אליצור נתניה בעונה החולפת, בן שרף, צפוי לצאת בימים הקרובים להתרשמות שנייה בקבוצה הספרדית בדאלונה. כפי שפרסמנו בחודש שעבר, הקטלאנים מאוד מעוניינים לצרף את כישרון העל שהגיע להתרשמות אצלם אשתקד, וייתכן מאוד שאחרי ההתרשמות השנייה שלו בספרד המגעים בין הצדדים יתפסו תאוצה.

שרף (17, 1.97) נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בישראל בשנים האחרונות. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר, ומיד סומן כאחד משחקני העתיד בכדורסל המקומי. במהלך העונה שעברה שיחק בטורניר הנוער של היורוליג במדי קבוצת פטראס, אותה אימן ואסיליס ספאנוליס. בקיץ הצטיין באליפות אירופה לקדטים בשורות נבחרת הנוער, עם 24.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

הוא בחר לחתום באליצור נתניה מהליגה הלאומית ונבחר לתגלית העונה ולשחקן השישי של העונה, אחרי שרשם 14 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. במקביל שיחק בטורניר הנוער של היורוליג פעם נוספת, תחת פטרי קופונן, ורשם 18.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק. לאחרונה יצא לטורניר הגמר של היורוליג לנוער, אך נפצע לפני המשחק הראשון ולא שותף.

שחקן אליצור נתניה, בן שרף
שחקן אליצור נתניה, בן שרף | דני מרון

בדאלונה היא אחת הקבוצות המובילות בספרד בפיתוח שחקנים צעירים, והיא זכתה בשנתיים האחרונות באליפות הנוער, כשהעונה היא גברה בגמר על ריאל מדריד וברבע הגמר על ברצלונה. בין השחקנים הגדולים שעברו באקדמיה של הקבוצה נמנים ריקי רוביו, רודי פרננדס ורוג'ר גרימאו, ובשנים האחרונות היא מתמחה גם בצירוף שחקנים זרים למחלקת הנוער, כשהשם הבולט הוא מרקו טודורוביץ' המונטנגרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי