הכוכב האדום ניצחה את פרטיזן וצימקה ל-2:1, ים מדר להט עם 15 נקודות

play
תואר ראשון בקריירה. ים מדר | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.6 04:27

הרכז הישראלי, שהתעמת עם הקהל המקומי והניף לעברו אצבע משולשת, חגג עם 4 שלשות אבל המארחים התפוצצו עם 54 נקודות במחצית השנייה. נדוביץ' להט עם 19. צפו בבלאגן בתחילת המשחק

(גודל טקסט)

בסיומו של משחק שנפתח באיחור גדול בגלל מהומות ביציעים, הכוכב האדום ניצחה את פרטיזן בלגרד 78:91 בדרבי הלוהט בגמר הליגה האדריאטית וצימקה את הסדרה ל-2:1. אחרי שני הפסדי חוץ כואבים, הכוכב חזרה למבצר הביתי שלה ואחרי מחצית ראשונה צמודה מאוד היא התפוצצה במחצית השנייה עם תצוגה התקפית בניצוחם של נמניה נדוביץ' (19), פיליפ פטרוסב (16) ולוקה מיטרוביץ' (16).

מנגד, ים מדר היה הקלע השני בטיבו בפרטיזן עם 15 נקודות ב-21 דקות בלבד (4 מ-4 מחוץ לקשת). דונטה אקסום הוביל עם 16, אבל פרטיזן לא מצאה תשובה להתקפה של הכוכב שקלעה 53 נקודות בחצי השני לעומת 38 בלבד במחצית הראשונה. הכוכב תנסה לשמור על הביתיות גם במשחק הבא כדי להשוות ל-2:2 ולכפות משחק מכריע אצל פרטיזן, שכמעט עלתה לפיינל פור של היורוליג.

ים מדר, פרטיזן בלגרד
תואר ראשון בקריירה. ים מדר | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

המתקפה של אוהדי הכוכב האדום

והתגובה של ים מדר

כאמור, המשחק נפתח באיחור של כחצי שעה בעקבות מתקפה מהיציעים כלפי הקבוצה האורחת. עם עלייתם של שחקני פרטיזן לחימום, אוהדי הכוכב האדום החלו להשליך מצתים וחפצים אחרים לפרקט, מה שגרם למאמן ז'ליקו אוברדוביץ' להוריד את הקבוצה שלו בחזרה אל חדר ההלבשה. בדרך לשם, הניף ים מדר אצבע משולשת לעבר הקהל המקומי. אחריהם הפסיקה גם הכוכב האדום את החימום שלה, בסופו של דבר הקבוצות חזרו להתחמם, והמשחק שתוכנן ל-21:30 החל כמעט ב-22:00.

פרטיזן פרסמה בטוויטר סרטון של השלכת החפצים על שחקניה, עם הכיתוב: "אנחנו לא אותו הדבר". בסרביה נכתב שהכוכב האדום סירבה לפנות את הקהל הביתי.

עוד כדורסל אירופי

פנאתינייקוס נענשה בארבעה משחקים ללא קהל
אחרי מותחן אדיר: ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד ועלתה ל-0:2 בגמר
עתמאן נפרד עם תואר: אנאדולו אפס זכתה באליפות ה-16 בתולדותיה