לא יגיע למכבי תל אביב: מאט קוסטלו ימשיך לעונה נוספת בבאסקוניה

שחקן הפנים שקטש חיפש? מאט קוסטלו | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

שחקן הפנים המנוסה שסומן על ידי הצהובים-כחולים ימשיך בויטוריה בהתאם לחוזהו. גוברים הסיכויים שפויתרס ימשיך לעונה שנייה?

(גודל טקסט)

אכזבה למכבי תל אביב: מאט קוסטלו, אחד המועמדים שהוצבו גבוה בסדר העדיפויות של הקבוצה לקיץ, כבר לא יגיע. פליקס פרננדס, המנהל הספורטיבי של באסקוניה, הודיע היום (חמישי) שקוסטלו ימשיך בקבוצה בהתאם לחוזהו, שתקף גם לעונה הבאה.

לצד קוסטלו, גם הצלף מרקוס הווארד והשוטינג גארד ואניה מרינקוביץ' ימשיכו במועדון. מכבי תל אביב ניסתה להחתים את קוסטלו בן ה-29 (2.08) על המשבצת שמילא בעונה החולפת אלכס פויתרס, של שחקן פנים שמסוגל לשחק בעמדה 5 ובעמדה 4. בתקשורת הספרדית דווח על התקרבות במגעים בין השחקן המנוסה למכבי תל אביב, אולם בסופו של דבר המהלך לא ייצא לפועל.

שחקן באסקוניה מאט קוסטלו
שחקן באסקוניה מאט קוסטלו | GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

קוסטלו רשם העונה התקדמות יפה בעונתו השנייה במדי באסקוניה. הוא קלע 9.9 נקודות, הוריד 5.6 ריבאונדים ורשם 1.5 חסימות בממוצע למשחק בליגה הספרדית, וביורוליג העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים.

ההישארות של קוסטלו בויטוריה, עשויה להגביר את סיכוייו של אלכס פויתרס להמשיך במכבי תל אביב לעונה נוספת. הצהובים אמנם לא מימשו את האופציה להאריך את חוזהו של פויתרס, שהחמיץ את רוב שלבי העונה החולפת בגלל פציעה בידו, אך הציעו לו להישאר בשכר מופחת. במקביל, גם הכוכב האדום בלגרד מעוניינת לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי