סופית: תמה ההתנגשות בין משחקי היורוליג לחלונות הנבחרות הלאומיות

play
סורקין ודיברתולומאו הביאו שינוי | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7 05:56

אחרי שנים של פלונטר בכדורסל האירופי, הושג סיכום עם פיב"א ולפיו בעונה הקרובה היורוליג תצא לפגרה בת שבועיים בפברואר, כך ששחקני היורוליג יוכלו לייצג את מדינותיהם

(גודל טקסט)

פיב"א והיורוליג הגיעו היום (שני) לסיכום משמעותי, שצפוי לשים סוף לכאוס שהיה סביב משחקי הנבחרות בשנים האחרונות. אחרי שפיב"א חנכה את שיטת החלונות – משחקי מוקדמות שחופפים למשחקי היורוליג – כעת הארגונים סיכמו כי החל מהעונה הקרובה החלונות לא יתקיימו בשבועות שבהם ייערכו משחקי היורוליג, כך שמפעל הקבוצות הבכיר באירופה ייצא לפגרה יחד עם הליגות המקומיות.

בעונה הבאה היורוליג תצא לפגרה בת שבועיים בחודש פברואר. שבוע אחד יוקדש למשחקי הגביע המקומי במדינות השונות. בשבוע לאחר מכן, ב-22 וה-23 לחודש, ייערכו משחקי הנבחרות.

רפי מנקו, רומן סורקין, שחקני נבחרת ישראל
הנבחרת תרשום ניצחון נוסף בהכנה? מנקו וסורקין | אתר רשמי, basketball_somova

המשמעות היא שקבוצות לא יצטרכו להתייצב בפני הדילמה אם לשחרר את השחקנים שלהם לטובת משחקי הנבחרות. כעת קבוצות היורוליג לא יצטרכו עוד להתייצב למשחקים בסגלים חלקיים, בעוד הנבחרות יוכלו להינות מסגלים מלאים פרט לשחקני ה-NBA.

כמו כן, בהודעה המשותפם מסרו הארגונים כי הם ימשיכו לדון בשנה הקרובה על השגת פתרונות מקובלים על ידי שני הצדדים "לטובת הכדורסל האירופי והעולמי".