קיץ מאכזב? שיין לארקין: "אהבתי את המהלכים של מכבי תל אביב"

השלמת הסגל של הצהובים מתקדמת בעצלתיים, אבל כוכב אנאדולו אפס מתרשם: "מתנהלים בחכמה". החתמת ג'יימס ווב הוגדרה כ"מהלך האנדרייטד של הקיץ ביורוליג": "זו גניבה"

(גודל טקסט)

בזמן שקבוצות יורוליג רבות נמצאות בעיצומו של מירוץ חימוש כמעט חסר תקדים, מכבי תל אביב חווה קיץ שקט למדי בשוק. הצהובים החתימו עד כה את ג'יימס ווב ותמיר בלאט, ונראה שהשלמת הסגל לעונה הבאה, כולל החתמה של גארד נוסף ושחקן פנים נוסף, מתקדמת בעצלתיים.

אבל ביבשת יש מי שרואה את הקיץ של הצהובים בעין טובה.

"ההחתמה של ג'יימס ווב היא המהלך הכי אנדרייטד ביורוליג הקיץ", טען הכתב הבכיר דונטאס אורבונאס בפודקאסט של האתר "באסקטניוז". "היה קשה מאוד למצוא בשוק פאוור פורוורד שמסוגל לקלוע מבחוץ ויודע להיות יעיל גם ללא הכדור, כפי שנדרש משחקן פנים בקבוצה עם גארדים דומיננטיים כמו במכבי. אני ממש אוהב את השחקן הזה. מכבי עשתה פה גניבה לדעתי. הוא שחקן שיודע לייצר נקודות מדאנקים, מריבאונד התקפה, זה סוג השחקן שמכבי תל אביב הייתה ממש צריכה. זו תהיה העונה השנייה שלו ביורוליג כך שניתן לצפות ממנו להיראות עוד יותר טוב ממה שהוא נראה בולנסיה, שגם שם הוא היה טוב. הוא מגיע למכבי בשיא הקריירה, וזו בחירה טובה מאוד עבורה".

ג'יימס ווב במדי ולנסיה
מחיר מציאה? ג'יימס ווב | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

כוכב אנאדולו אפס שיין לארקין שהשתתף אף הוא בפודקאסט, שיבח גם כן את המהלכים של הצהובים. "אני אוהב את מה שמכבי עשתה, ומאוד מתרשם מהעובדה שהיא הצליחה להשאיר את רוב השחקנים מהעונה שעברה", אמר לארקין, שהוזכר כמועמד להצטרף לצהובים מספר פעמים בעבר, וימשיך באנאדולו אפס המתחדשת בעונה הבאה. "מכבי עשתה צעד קדימה בעונה שעברה והתנהלה בצורה חכמה הקיץ. ג'וש ניבו נשאר וזה נהדר עבורם. הם עשו עבודה טובה ושדרגו את הסגל במקומות הנכונים".

כידוע, הצהובים רוצים לסגור את הסגל עם שחקן פנים נוסף שמסוגל לשחק בעמדות 4 ו-5 במקומו של אלכס פויתרס, שלפי הדיווחים ביבשת נמצא על סף חתימה במילאנו. כמו כן, הצהובים מחפשים גארד נוסף למשבצת שיועדה לבראיין אנגולה לפני שנכשל בבדיקות הרפואיות. ווייד בולדווין, לורנזו בראון, בונזי קולסון, ג'וש ניבו, רומן סורקין, ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן ורפי מנקו ממשיכים מהעונה שעברה.