עוד שם גדול בדרך לאירופה? "מילאנו בוחנת את צירוף ג'ון וול"

ב"באסקטניוז" דווח שהרכז שכיכב ב-NBA, אך סבל מפציעות קשות בשנים האחרונות, נמצא על הכוונת של האיטלקים שבודקים את מצבו הגופני

(גודל טקסט)

לא זכור בשנים האחרונות קיץ עם יותר אקשן מזה הנוכחי בשוק ההעברות ביורוליג, ואחרי שקמבה ווקר עשה את המעבר מה-NBA למונאקו, הערב (רביעי) פורסם באתר "באסקטניוז" כי שם גדול נוסף עשוי להגיע בקרוב לכדורסל האירופי: לפי הדיווח, אולימפיה מילאנו בודקת את האפשרות לצרף את ג'ון וול.

עם זאת, משא ומתן בין הצדדים עדיין לא החל, בגלל שתי סיבות: במועדון רוצים להבין מה מצבו הגופני של הרכז בן ה-32, כאשר בנוסף עיקר המאמצים מכוונים כרגע להחתמת ניקולה מירוטיץ'. כמובן שגם מידת הרצון של ג'ון וול לשחק באירופה, אם קיים רצון כזה בכלל, לא ידועה בשלב זה.

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול
ג'ון וול במדי וושינגטון. יגיע לאירופה? | רויטרס

וול הגיע ל-NBA ב-2010 כשנבחר ראשון בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס, במדיה כיכב במשך עשור. הוא לא רק אחד השחקנים הכי אתלטיים ששיחקו בליגה הטובה בעולם מאז תחילת העשור הקודם, אלא גם כוכב עם קבלות שהופיע חמש פעמים במשחק האולסטאר ובעונת השיא שלו, 2016/17 שבסיומה הוא נכלל בחמישייה השלישית של העונה, הוא רשם 23.1 נקודות, 10.7 אסיסטים ו-2 חטיפות בממוצע למשחק.

לצערו, בשנים האחרונות סבל וול מפציעות רבות שפגעו קשות בקריירה שלו. בין השאר קרע את גיד אכילס ונפגע בברך ובעקב. את העונה האחרונה התחיל בלוס אנג'לס קליפרס ובפברואר נשלח בטרייד לממפיס גריזליס, ששחררה אותו תוך שלושה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי