ניצחה במרוץ: אולימפיה מילאנו החתימה את ניקולה מירוטיץ'

אחד הכוכבים הגדולים ביורוליג, שויתר על הצטרפות לפרטיזן בלגרד והיה מבוקש בעוד קבוצות, ישחק באיטליה עד 2026

(גודל טקסט)

אחרי חודש וחצי של חיזורים ופניות פרסה, המרוץ לצירופו של ניקולה מירוטיץ' הוכרע באופן סופי היום (חמישי): אולימפיה מילאנו הכריזה על החתמתו של הפורוורד הספרדי-מונטנגרי, שהגיע בחוזה לשלוש שנים.

כזכור, מירוטיץ' היה חתום בברצלונה עד 2025 אבל המועדון הקטלאני התיר את חוזהו כדי לחסוך בעלות שכרו הגבוהה, כשהצדדים עתידים להיפגש בבית המשפט בגלל פערים בנוגע לגובה הפיצוי של השחקן. מירוטיץ' כבר סיכם על הצטרפותו לפרטיזן בלגרד אחרי שיחה עם ז'ליקו אוברדוביץ', אבל איומים ונאצות שקיבל מאוהדי הכוכב האדום גרמו לו לחזור בו מההחלטה.

גם אולימפיאקוס הייתה קרובה לצרפו, ובנוסף מונאקו ופנאתינייקוס הוזכרו בין המתעניינות. במהלך החודש שעבר מילאנו הגיעה בעצמה להבנות עם הפורוורד, לפני שהוא שינה כיוון ונטה להצטרף לפרטיזן, רק כדי לרדת כאמור מהאופציה הזו ולהגיע בסופו של דבר לאלופת איטליה.

מירוטיץ' יוביל את הקו הקדמי של אטורה מסינה לצד ניקולו מלי, יוהאנס פוגטמן וקייל היינס. את העונה שעברה סיים הכוכב בן ה-32 עם ממוצע של 15.4 נקודות למשחק ביורוליג.

אחרי החתימה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח להפוך לחלק מהמשפחה הגדולה הזו ולתרום לתחרותיות בקבוצה ובארגון. אתן את המקסימום שלי כדי לגמול על האמון שנתנו בי. אני גם שמח לשחק שוב תחת מסינה, אותו פגשתי כשחקן צעיר. אני בטוח שכולנו ניהנה מהעונה הזו ונסב גאווה לאוהדים".