7 נק' ו-6 אס' ליפתח זיו בהפסד גרנאדה 86:80 לבדאלונה

הגארד הישראלי עלה מהספסל ובכ-14 דקות סייע לקבוצתו לברוח ליתרון שהגיע בשיאו ל-13, אך האורחת רשמה את הפסדה השני ברציפות עם רבע אחרון מזעזע. הרכז הוסיף גם 2 חטיפות

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הספרדית בכדורסל המשיך היום (חמישי) כשגרנאדה של יפתח זיו איבדה יתרון דו ספרתי במהלך הרבע האחרון וירדה מנוצחת בהפסד 86:80 לבדאלונה. הגארד הישראלי פתח את המשחק על הספסל, אבל עלה לכ-14 דקות, בהן תרם 7 נקודות, 6 אסיסטים וריבאונד שלא הספיקו לאורחת שרשמה את הפסדה השני העונה והיא עדיין ללא ניצחון פתיחת העונה בספרד.

גרנאדה פתחה רעה את המשחק וראתה ריצת 0:9 של המארחת ברבע הראשון קובעת יתרון דו ספרתי בשלב מוקדם כשאנדרה פליס (22 נקודות) תרם לבריחה של בדאלונה, אך לקראת סיום הרבע הראשון שהסתיים ביתרון מינימלי של המארחת, גרנאדה הצליחה לחזור לעניינים, לצמק ובהמשך גם להפוך את התוצאה ולרדת להפסקה ביתרון 43:47.

זיו, שהוסיף גם 2 חטיפות ואיבוד כדור אחד, סייע לקבוצתו לעלות ליתרון שיא של 13 במהלך הרבע השלישי, וכשהיא נכנסה לרבע האחרון ביתרון דו ספרתי, האורחת קלעה רק 10 נקודות ב-10 הדקות האחרונות וראתה את בדאלונה דורסת כל הדרך לניצחון הבכורה שלה העונה ושמירה על המאזן הביתי המושלם נגד גרנאדה.

יפתח זיו במדי גרנאדה
יפתח זיו במדי גרנאדה | אתר רשמי, גרנאדה

במחזור הבא בליגה הספרדית, גרנאדה ויפתח זיו יארחו את ג'ירונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי