פנרבחצ'ה גברה על ז'לגיריס אחרי מותחן, שלשת ניצחון לגריגוניס במונאקו

play
מריוס גריגוניס פנאתינייקוס | GettyImages
עוד ניצחון לשאראס: מדר ופנרבחצ'ה הביסו 71:99 את טורק טלקום 02:07

שאראס נותר מושלם כמאמן הטורקים שחזרו מפיגור 11 במחצית, מדר לא קלע. הליטאי העניק לפנאתינייקוס 90:91 על הבאזר, אנאדולו הפסידה במינכן, נועם יעקב לא שותף בתבוסת וילרבאן במילאנו

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בשבוע היורוליג הכפול נמשך היום (רביעי) עם ארבעה משחקים. שאראס נותר מושלם כמאמן החדש של פנרבחצ'ה עם ניצחון קשה על ז'לגיריס האקסית. שלשת ניצחון של מריוס גריגוניס העניקה לפנאתינייקוס 90:91 משוגע על מונאקו, באיירן מינכן לא התקשתה מול אנאדולו אפס וכך גם מילאנו נגד וילרבאן.

פנרבחצ'ה – ז'לגיריס קובנה 78:80

אחרי שרשם ניצחון בבכורה שלו כמאמן פנרבחצ'ה מול מונאקו, שאראס יארח את האקסית שלו ז'לגיריס קובנה, עמה הוא פרץ כמאמן בכיר ביבשת. זה יהיה משחק ביתי שלישי רצוף לפנרבחצ'ה, שפירקה בליגה גם את אנקרה החזקה. ים מדר רכזה של פנרבחצ'ה יפגוש במאצ' אפ מסקרן את קינן אוואנס, כוכב הליטאים שכיכב בישראל במדי הפועל חיפה. ז'לגיריס פתחה טוב את הקמפיין, אבל נמצאת במומנטום שלילי עם שלושה הפסדי יורוליג רצופים. פנרבחצ'ה רושמת בינתיים עונה מאכזבת מאוד בהתחשב בסגל המעולה שלה וזו הסיבה שאיטודיס פתח. האם שאראס ישיג ניצחון שלישי רצוף בתפקיד?

טיילר דורסי פנרבחצ'ה
ואף מילה על טיילר דורסי | דני מרון

מונאקו – פנאתינייקוס 91:90

אם חשבנו שהמשחק בין פנרבחצ'ה לז'לגיריס סיפק מותחן, הוא התגמד לעומת מה שקרה במונאקו. הצרפתים שלטו במשחק הזה ופתחו את הרבע הרביעי ביתרון נוח 56:67. פנאתינייקוס לא ויתרה, קלעה כמעט בכל התקפה ושלשה של סלוקאס קבעה שוויון 84 כשנותרו 2 דקות ו-8 שניות לסיום. אלא שאותו סלוקאס עשה עבירה על מייק ג'יימס לשלוש. כוכב מונאקו שמר על קור רוח והעניק לה 84:88 כשנותרו 52 שניות לסיום. גמור? ממש לא. סלוקאס קלע בצד השני, אוקובו איבד ללסור, שתיקן החטאה של גריגוניס וקבע שוויון 88. מונאקו לקחה פסק זמן כשנותרו 20 שניות לסיום ואלי אוקובו קלע וקבע 88:90 למארחים. הוא היה יכול לעשות 88:91 אבל החטיא מהקו ולפאו נותרו 2.5 שניות בלבד לנצח את המשחק הזה. הכדור הלך למריוס גריגוניס, שעל הבאזר צלף שלשה והעניק ליוונים את הניצחון הכי דרמטי שלהם העונה. גריגוניס סיים את המשחק הזה עם 3 שלשות ו-15 נקודות, סלוקאס הנהדר הוביל עם 17 נקודות ולסור הוסיף 16. מייק ג'יימס הוביל כרגיל את הצרפתים עם 16, 6 אסיסטים וגם 4 איבודים.

באיירן מינכן – אנאדולו אפס 71:86

אחרי שני הפסדים בחוץ הגרמנים חזרו לאולם הביתי, והראו שמבחינתם אין כמו בבית עם ניצחון רביעי ברציפות בבירת בוואריה. ולדימיר לוצ'יץ' שב מפציעה והסתפק ב-2 נקודות בבכורה העונתית, אנדראס אובסט שפספס שישה משבעת המשחקים האחרונים הוביל עם 17 נקודות. הטורקים ירדו למאזן שלילי של 8:7 וכעת מאזנם זהה לזה של באיירן, 19 נקודות ו-8 ריבאונדים של הרכש הטרי דן אוטורו לא הועילו.

מריוס גריגוניס פנאתינייקוס
מריוס גריגוניס פנאתינייקוס | GettyImages

מילאנו – וילרבאן 61:84

אחרי הניצחון הסנסציוני של אלבה ברלין על ברצלונה בשלישי, וילרבאן נותרת לבדה במקום האחרון במפעל עם שני ניצחונות בלבד. הפעם מילאנו הייתה זו שנהנתה מהיריבה בהזמנה וחיברה ניצחון שני ברציפות, כאשר ניקולו מלי הוביל עם 17 נקודות על החטאה אחת בלבד מהשדה. ז'ופרי לוברן הוביל את קלעי המפסידה עם 12 נקודות, נועם יעקב לא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי