הכוכב האדום ניצחה בדרבי של בלגרד, אולימפיאקוס גברה על מונאקו

ספרופולוס נהנה מערב נהדר של נדוביץ' (16 נק') ב-72:88 על פרטיזן. קנאן (16 נק') בלט ב-73:75 הדרמטי של היוונים, ניצחון שלישי העונה של וילרבאן ויעקב עם 79:93 על ז'לגיריס

(גודל טקסט)

שלושה משחקי יורוליג נערכו מלבד המפגש בין פנרבחצ'ה למכבי תל אביב, בערב שיפתח את המחזור ה-19 במפעל הערב (חמישי). במוקד הדרבי של בלגרד נצבע באדום-לבן של הכוכב האדום שניצחה את פרטיזן, וילרבאן ונועם יעקב רשמו ניצחון שלישי העונה במפעל על חשבון ז'לגיריס קובנה ואולימפיאקוס גברה על מונאקו בתום דרמה גדולה.

הכוכב האדום בלגרד – פרטיזן בלגרד 72:88

יאניס ספרופולוס נחל הפסד דרמטי בדרבי במשחקו הראשון ביורוליג עם הכוכב האדום, והערב הגיעה נקמה מתוקה במיוחד. לעיני כ-20 אוהדים האדומים ברחו ליתרון דו ספרתי מהפתיחה, הובילו ב-21 נקודות במחצית ולא ממש הורידו רגל מהגז על חשבון היריבה המרה. נמניה נדוביץ' הוביל שישה קלעים בדו ספרתי עם 16 נקודות, קווין פאנטר היה נקודת אור יחידה בצד של ז'ליקו אוברדוביץ' עם 17. ספרופולוס סגור שבוע יורוליג כפול מושלם מבחינתו, אחרי שבשלישי ניצח בחוץ את פנרבחצ'ה.

מאמן הכוכב האדום יאניס ספרופולוס
האקס מחכה. ספרופולוס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וילרבאן – ז'לגיריס קובנה 79:93

שתי הקבוצות ששקועות בחלק התחתון של הטבלה נפגשו לקרב התחתית לוהט. אנדראה טרינקיירי כבר השיג את הניצחון שלו במשחק הבכורה על הקווים אצל הליטאים, אך דווקא מול הקבוצה החלשה ביותר ביורוליג, רשם גם את הפסד הבכורה שלו לנועם יעקב וחבריו. וילרבאן הובילה לאורך כל המשחק כשיתרון השיא כבר עמד על 18, אבל הסתפקה בניצחון שלישי בלבד שלה העונה במפעל שעצר רצף של 10 הפסדים. הגארד הישראלי שותף לכמעט 4 דקות, בהן לא תרם אף נקודה, טימותי לואוו-קברו להט עם 27 נקודות.

שחקן וילרבאן נועם יעקב
יקבל הזדמנות מול מכבי תל אביב? נועם יעקב | אתר רשמי, LDLC ASVEL

אולימפיאקוס – מונאקו 73:75

שחזור חצי הגמר בעונה שעברה של הפיינל פור סידר משחק מרתק בין שתיים מהקבוצות החזקות ביותר ביורוליג, שלא מן הנמנע שיהיו בשלב ארבע האחרונות גם בתום העונה הנוכחית. במפגש הקודם לפני קצת יותר מחודש, זה הסתיים בניצחון משכנע של הצרפתים, וגם אחרי חצי ראשון בקצב נהדר, הם ירדו ביתרון כשמייק ג'יימס תרם 10 נקודות ו-7 אסיסטים. המשחק היה שוויוני למדי ברבע השלישי, אך הרבע האחרון היה שייך לאייזיאה קנאן (16 נק') וחבריו שהצליחו לשוב מפיגור שלוש פעמים ולהשיג ניצחון דרמטי ורביעי ברציפות בדרך למקום הרביעי. הפסד שני ברציפות למונאקו שירדה עד המקום העשירי.

יורגוס ברצוקאס, מאמן אולימפיאקוס
הולך אל הלא נודע. ברצוקאס | אימג'בנק GettyImages, Emanuele Cremaschi

משחקי יום שישי ביורוליג:

אלבה ברלין – וירטוס בולוניה (20:00) ברצלונה – באסקוניה (21:30) אולימפיה מילאנו – באיירן מינכן (21:30) ולנסיה – פנאתינייקוס (21:30) ריאל מדריד – אנאדולו אפס (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי