משחק הפריצה, עונת הפריצה: הערב המרשים של נועם יעקב ודני וולף

play
נועם יעקב לצד דני וולף | צילום מסך, אילוסטרציה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.1 05:25

הרכז קיבל מחמאות ממאמנו החדש אחרי שרשם את משחק השיא שלו ביורוליג, הסנטר חזר בסערה במכללות ומתחיל לקבל תשומת לב. הערב של שני כוכבי העתודה

(גודל טקסט)

הקשר הכמעט טלפתי שנוצר בין נועם יעקב לדני וולף סחב את נבחרת העתודה עד לגמר אליפות אירופה. לכן אולי זה לא מפתיע שדווקא אחרי ערב בו הרכז רושם את מה שעשוי להיות משחק פריצה מבחינתו ביורוליג, הסנטר רשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה במכללות, שהמשיכה עונת פריצה משלו.

זה התחיל עם יעקב, שבהיעדרו של נאנדו דה קולו הפצוע ועם מאמן חדש על הקווים בדמותו של פייריק פופה, קיבל צ'אנס די נדיר במשחק יורוליג. כבר בשלוש הדקות הראשונות שלו במשחק בין וילרבאן לכוכב האדום בלגרד, הוא הגיע ל-5 נקודות – שיא קריירה במפעל. את הערב הוא סיים עם אותן 5 נקודות, ושבר גם שיא אישי בדקות (14). בסך הכל סיים יעקב את המשחק עם 2 מ-6 מהשדה כולל 0 מ-2 מהשלוש, 1 מ-1 מהעונשין, ולקח גם שני ריבאונדים.

"כולנו ראינו הערב מה נועם מסוגל לתרום לנו. יש לו המון יכולות", אמר בסיום (בו וילרבאן ניצחה 91:100) המאמן החדש, שהחליף על הקווים את ג'אנמרקו פוצקו שהסתכסך עם הבעלים טוני פארקר ופוטר אחרי פחות משלושה חודשים בתפקיד. "הוא ושאר שחקני הספסל יכולים לעזור לנו. הם אולי לא יתרמו לנו תמיד את אותם מספרים, אבל הם בוודאי יכולים לעזור".

דני וולף עם נועם יעקב שחקני נבחרת העתודה של ישראל
דני וולף עם נועם יעקב שחקני נבחרת העתודה של ישראל | אתר רשמי, איגוד הכדורסל

כמה שעות לאחר מכן, דני וולף חזר למגרשים אחרי שהחמיץ את המשחק האחרון של ייל. הוא סיים את המשחק מול אוניברסיטת בראון עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חסימות ושתי חטיפות, והוביל את ייל לניצחון 70:80.

"למרות שהוא מעל 2.10 מטר, וולף נע על המגרש כמו גארד, קולע ב-43% מהשלוש ומחזיק ביכולת מסירה ברמות הגבוהות. השמיים הם הגבול עבורו", החמיאו בארצות הברית לוולף אחרי המשחק, שהמשיך את עונת הפריצה שלו. וולף מעמיד העונה ממוצעים של 14.1 נקודות, 9.1 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק, ומתחיל לקבל הכרה ותשומת לב מסקאוטים.

כך למשל באתר הסקאוטינג "Eurospects" פרסמו השבוע דירוג עדכני של הכישרונות המובילים באירופה בשנתון 2004. וולף, שלא נמנה על רשימת 30 השחקנים המובילים בדירוג הקודם, טיפס למקום ה-15. את המקום ה-16, אגב, מאייש נועם יעקב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי