ווילבקין קלע 30 בדרמה של פנר, מייק ג'יימס במתקפה, ריאל שרדה

באיירן מינכן כמעט הפתיעה בטורקיה, אבל לא הצליחה לעצור את הקלע שצלף שש שלשות ב-91:98 בתום הארכה. ים מדר לא קלע ב-9:44 דקות ששיחק. פנאתנייקוס הביסה את מונאקו ואת ג'יימס העצבני, ריאל מדריד גברה על ולנסיה אחרי הארכה

(גודל טקסט)

רצף משחקי היורוליג השבועי נמשך הערב (חמישי) עם ארבעה מפגשים שפתחו את המחזור ה-21. פנרבחצ'ה גברה על באיירן מינכן בתום מותחן, פנאתינייקוס המשיכה במומנטום גם מול מונאקו, וריאל מדריד ניצחה בקושי רב את ולנסיה.

פנרבחצ'ה – באיירן מינכן 91:98 (בתום הארכה)

הפסד הבכורה של שאראס על הקווים נשכח מהר מאוד, כשהקבוצה הטורקית רשמה מאז שלושה ניצחונות רצופים, כולל שניים ביותר מ-30 הפרש כשטיילר דורסי לוהט במהלך הרצף עם 23 נקודות בממוצע. היום דורסי היה במשחק פושר, קלע 13 נקודות, אבל את הטורקים הוביל לניצחון דרמטי סקוטי ווילבקין שצלף 30 נקודות, כולל שש שלשות מ-10 ניסיונות כדי להנחיל לבווארים הפסד שביעי בתשעת המשחקים האחרונים.

האורחת הצליחה להישאר צמוד מאוד ואפילו לרדת מהרבע השלישי ביתרון 57:59, שהחזיק עד 1:25 לסיום, אז עוד דווין בוקר קבע 76:78 לבאיירן. דורסי השווה, ווילבקין הפך מחוץ לקשת וסילביין פרנסיסקו דייק מהקו שלוש פעמים כשנותרו שמונה שניות לסיום. ווילבקין החטיא שלשה עם הבאזר והמשחק נכנס להארכה ב-81:81, במהלכה ווילבקין ודשון פייר הכריעו. ים מדר שותף ל-9:44 דקות בלבד, כולן במחצית הראשונה וסיים עם 0 נקודות וריבאונד בודד בהגנה. פייר קלע 15ו ולקח 10 ריבאונדים ו-12 נקודות תרם ג'ונתן מוטלי, את האורחת הוביל פרנסיסקו עם 21 נקודות ובוקר קלע 16.

שחקן פנרבחצ'ה ים מדר
לא הצליח לקלוע. ים מדר | אימג'בנק GettyImages, YAGIZ GURTUG/Middle East Images/AFP

פנאתינייקוס – מונאקו 63:88

הירוקים של ארגין עתמאן במומנטום נהדר עם 11 ניצחונות מ-12 המשחקים הלהם בכל המסגרות מאז ה-10 בדצמבר, זהו היה הניצחון השביעי בזירה האירופית. קוסטאס סלוקאס הסתפק בשני אסיסטים היום לעומת ה-9 שחילק ב-76:83 על אנאדולו בשלישי וקלע 6 נקודות, אבל פאו נהנתה מ-23 נקודות של מתיאס לסור ו-21 שקלע קנדריק נאן. ללא אלי אוקובו המושעה וכאשר מייק ג'יימס קלע רק 11 נקודות עם 2 מ-12 לשתיים, למונאקו לא היה יותר מדי סיכוי – היא גם כך נאלצה לרדוף מן הפתיחה בעקבות 12:27 ברבע הראשון, אבל למעשה לא הצליחה לחזור והפער רק הלך וגדל במחצית השנייה. זהו דאבל עונתי של פאו על מונאקו.

המשחק גרם למייק ג'יימס לצאת במתקפה עצבנית, כשפנה ליורוליג: "נמאס לי מחוסר הכבוד. אני בליגה הזאת כבר 10 שנים. פתאום אני לא מקבל שריקות. בכל משחק אני מקבל טכנית כי כולכם מפשלים (תרגום מילולי ל-fuck up). אני עובד על המשחק שלי בכל קיץ. תתחילו לעבוד על שלכם".

מאמן הכוכב האדום יאניס ספרופולוס
האקס מחכה. ספרופולוס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיה מילאנו – הכוכב האדום בלגרד 76:62

מילאנו ניצחה את הכוכב האדום בלגרד בכל ששת המפגשים הקודמים, אבל הערב, בביתה, היא מעדה לראשונה מאז נובמבר 2020 מול הסרבים, קבוצתו של יאניס ספרופולוס שמתקשה לשמור על עקביות, אבל היום הציגה משחק נפלא, דווקא אחרי שהופתעו אצל וילרבאן בשלישי. מילאנו כידוע משחקת בסגל קצר, ללא ניקולה מירוטיץ', שאבון שילדס, מאודו לו ובילי בארון והיום היא קרסה בביתה, במשחק בו ניקולו מלי קלע 5 נקודות, קייל היינס 6 ואת קלעיה הובילו אלכס פויתרס וג'וראדנו בורטולאני עם 12 ו-14 בהתאמה. רוקאס גידראיטיס עם 22 נקודות וג'ואל בולומבוי עם 14 הובילו את הכוכב לניצחון, מילוש תאודוסיץ' קלע 9 נקודות ומסר 5 אסיסטים. רגע דרמטי היה כאשר נמניה נדוביץ' קיבל מכה באגן, נפל על הפרקט כשהוא מתפתל מכאבים וירד לספסל. בהמשך ניסה לחזור, ושוב קרס על הפרקט מכאבים, ירד ולא שב למגרש.

נמניה נדוביץ' מתפתל מכאבים ויוצא מהמשחק של הכוכב האדום בלגרד
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

ריאל מדריד – ולנסיה 86:96 (הארכה)

וולטר טבארס רשם שיא קריירה של 19 ריבאונדים לצד 18 נקודות, פקונדו קמפאסו קלע 19 וחילק 7 אסיסטים, סרחיו יויי קלע 16 וכמה סלים גדולים, וריאל מדריד מצליחה לנצח אחרי הארכה, למרות שלשה מדהימה של ולנסיה על הבאזר שקבר ג'ארד הארפר, מזווית קשה, עם הקרש. למרבה הצער, בהארכה פערי הרמות עשו את שלהם, וכך רק שבוע עבר מאז ההפסד בקלאסיקו, ואלופת אירופה כבר הספיקה לנצח מאז ארבעה משחקים בצורה משכנעת, כשהפעם סיימה את המשחק בריצת 0:9 מול ולנסיה, ששוב לא ידעה לסגור משחק צמוד. ריאל עלתה למאזן 2:19, ולנסיה ירדה למאז 11:10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי