תחושת דחיפות באולימפיאקוס: "חייבים לנצח, מכבי מתחרה על הפיינל 4"

play
יורגוס ברצוקאס, מאמן אולימפיאקוס | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.1 06:35

המאמן ברצוקאס נרגע אחרי הביקורת על שחקניו, אך הזהיר מהצהובים לקראת חמישי (21:15). לרנצאקיס אחרי שני ההפסדים: "חייבים להראות אופי ולהגיב"

(גודל טקסט)

באולימפיאקוס עובדים על שינוי האווירה לקראת המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב מחר (חמישי), אחרי הדברים הקשים שנאמרו בתום משחק הניצחון על קולוסוס רודוס ביום שני. המאמן יורגוס ברצוקאס, שטען כי בקבוצה שלו "יש שחקנים שעוד לא למדו להתמודד עם הלחץ שיש במועדון גדול", נשמע חיובי הרבה יותר היום, ובנוסף הזהיר מפני היריבה בצהוב.

"אני אוהב הכל באולימפיאקוס. את המועדון, האוהדים, השחקנים והצוות שלי. הכל מדהים", השיב ברצוקאס כשנשאל ממה הוא לא מרוצה בנוגע למועדון. היוונים הפסידו בשני מחזורי היורוליג הקודמים ומדורגים במקום השביעי בטבלה, בדיוק מתחת למכבי שניצחה משחק אחד יותר ומאזנה 9:12. "זה משחק קריטי. אנחנו חייבים לנצח, בהתחשב בכך שזו מתחרה חזקה מאוד על מקום בפלייאוף, וכנראה גם בפיינל פור", המשיך המאמן.

"מכבי היא קבוצת ריבאונד ההתקפה הכי טובה ביורוליג. יש להם הרבה שחקנים אמריקאים אתלטיים, הם משחקים טוב תחת אותו מאמן כבר תקופה מסוימת ומכירים את השיטה", הוסיף ברצוקאס לגבי הקבוצה של עודד קטש. "הם גם עוברים קשיים בגלל המצב בישראל, שמאלץ אותם להתאמן ולשחק במדינה אחרת, אבל יש שם המון כישרון והמיקום שלהם בטבלה מוכיח את זה".

שחקן אולימפיאקוס יאנוליס לרנצאקיס
תחושת דחיפות. יאנוליס לרנצאקיס | אימג'בנק GettyImages, Emanuele Cremaschi

הגארד יאנוליס לרנצאקיס הביע קצת יותר תחושת דחיפות: "אנחנו חייבים להגיב ולהפגין אופי אחרי שני הפסדים. ניצחון הוא ניצחון, לא משנה איך משיגים אותו", הבהיר. על היריבה אמר: "מכבי קבוצה קשוחה ומוכשרת, נהיה חייבים לנצל את יתרון הביתיות. תמיד יש לנו ביטחון, ברור שאנחנו לא יכולים לנצח את כל המשחקים, אבל אני חושב שמחר זו יכולה להיות התחלה טובה לרצף של ניצחונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי