פנאתינייקוס ניצחה בדרבי, סלוקאס נפצע ויחמיץ את מכבי תל אביב

play
שחקן פנאתינייקוס קוסטאס סלוקאס | אתר רשמי, פנאתינייקוס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1 07:28

הירוקים גברו על אולימפיאקוס 80:85, אחרי ששמטו 15 נקודות יתרון ברבע האחרון. הרכז הוותיק הושבת לעשרה ימים. בצד האדום: ניקולה מילוטינוב ייעדר כחודש

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס חגגה הערב (שני) ניצחון משמעותי ביותר בליגה היוונית, 80:85 בבית על אולימפיאקוס, והשיגה לעצמה מקדמה חשובה בדרך להשגת המקום הראשון ויתרון הביתיות בפלייאוף. האדומים כמעט גנבו את ההצגה, כשחזרו מפיגור 76:61 במהלך הרבע הרביעי ל-80:79 בדקה האחרונה, אבל לא הצליחו להשלים את הקאמבק.

פאו שמרה על מאזן מושלם של 0:15 בזירה המקומית, ורשמה ניצחון כפול על יריבתה המושבעת (2:13). ביום חמישי "יתארחו" ארגין עתמאן ושחקניו אצל מכבי תל אביב בבלגרד, וייאלצו להופיע ללא קוסטאס סלוקאס. הרכז הוותיק ספג במחצית הראשונה פציעה חוזרת במפשעה, שהטרידה אותו כבר בשבועות האחרונים, וייעדר עשרה ימים מהמגרשים.

גם בצד המפסיד יצאו מהאואקה עם חדשות מטרידות: ניקולה מילוטינוב, שנבחר לשחקן השבוע ביורוליג אחרי ההצגה מול הצהובים, נפגע ברגלו ללא מגע ולא היה מסוגל לדרוך עליה. הוא יושבת לחודש, ויחמיץ את משחקי הגביע היווני בפברואר. שותפו לעמדת הסנטר, מוסטפה פאל, נפצע בשבוע שעבר – ואולימפיאקוס תצא למשחק חוץ קשה מול ריאל מדריד בהרכב חסר במיוחד.

שחקן פנאתינייקוס קוסטאס סלוקאס
שחקן פנאתינייקוס קוסטאס סלוקאס | אתר רשמי, פנאתינייקוס

הקו האחורי של פאו השתלט על המשחק: ג'ריאן גרנט תרם 19 נקודות וחמישה אסיסטים, ונעזר ב-18 נקודות ממאריוס גריגוניס ו-16 של קנדריק נאן. פיליפ פטרושב ניצל את הוואקום שנוצר מתחת לסל וקלע 18 לאולימפיאקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי