במכבי תל אביב מנסים להרגיע: "הפסד לא יגמור לנו את העונה"

play
ווייד בולדווין מכבי תל אביב | דני מרון
הפסד יורוקאפ שלישי רצוף: הפועל ת"א נכנעה 113:105 לפרומטיי 03:26

הצהובים משדרים שאם פנאתינייקוס תנחיל להם הפסד חמישי בשישה משחקים, "לא נהיה במצב שאי אפשר לתקן". סורקין: "צריכים להישאר חיוביים". קולסון סימן את המפתחות (21:05)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה לצאת מתקופה רעה של ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, כשתארח הערב (חמישי, 21:05) את פנאתינייקוס בבלגרד. הצהובים ירדו למקום התשיעי בטבלת היורוליג ועד לסיום העונה הסדירה נותרו להם חמישה משחקי בית בלבד לעומת שבעה בחוץ. אמש קיימו עודד קטש ושחקניו את האימון המסכם בסטארק ארנה ולא בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' שבו יארחו את היריבה היוונית, כיוון שהפועל תל אביב שיחקה באותו אולם ביורוקאפ. זה היה האימון הראשון מאז ההפסד המפתיע של מכבי תל אביב לעירוני קרית אתא ביד אליהו, כשהיום תקיים הקבוצה אימון קצר נוסף.

במכבי תל אביב לא רוצים להפריז בחשיבות המשחק בפני השחקנים, אבל בתוך המועדון יודעים שמדובר במשחק חשוב ביותר: "צריך לומר – אם נפסיד גם היום, לא תיגמר לנו העונה או שנהיה במצב שאי אפשר לתקן", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב, "ההפסדים האחרונים הפכו את המשחק הזה ליותר חשוב, כי אנחנו יודעים שעוד הפסד ועוד הפסד והמשקל על הכתפיים הוא יותר גדול. צריך לדעת לעצור את זה עכשיו".

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין
שומרים על רוגע. רומן סורקין | אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

פנאתינייקוס תגיע בהרכב שונה בעקבות ההיעדרות של קוסטאס סלוקאס, שנפצע בדרבי של אתונה מול אולימפיאקוס ביום שני. "זו קבוצה חמה, הם ניצחו שמונה מתשעת המשחקים האחרונים שלהם", ציין רומן סורקין. "תהיה לנו עבודה קשה נגדם. אנחנו באים מוכנים, ראינו וידאו, נחנו קצת ונבוא לנצח. מסתכלים קדימה, מה שהיה היה. ננסה לקחת מזה אנרגיות להמשך".

כשנשאל מה קבוצתו צריכה לעשות כדי לחזור ולנצח, השיב הסנטר: "אנחנו צריכים לעשות את הדברים שלנו, מה שהביא אותנו עד לפה. בסוף אנחנו משחקים את תוכנית המשחק שלנו שעבדה טוב גם בשנה שעברה וגם השנה. צריכים להישאר חיוביים, זו עונה ארוכה. ננסה לנצח ולצאת למיני-דרך חדשה".

בונזי קולסון מכבי תל אביב
גם בונזי קולסון יודע: זו שעת מבחן למכבי תל אביב | דני מרון

בונזי קולסון אמר: "אנחנו צריכים לחזור ליסודות שלנו בהתקפה, ובהגנה לשחק יותר אגרסיבי ולא לתת ליריבה שום דבר קל. הם מגיעים אחרי שמונה ניצחונות בתשעה משחקים, הם מאוד מוכשרים עם הרבה כלים שונים. ננסה להגביל אותם עד כמה שאפשר ולהשיג את הניצחון".

הפורוורד הוסיף עוד נקודות מפתח למשחק: "אנחנו צריכים להתמקד בריבאונד ולהגן נגד הפיק-אנד-רול בצורה טובה יותר. יש להם הרבה תרגילים של פיק-אנד-רול, לכן ככל שנשמור טוב ונשיג עצירות, זה יוביל לסלים קלים בהתקפות מעבר – וזה המשחק שלנו. יהיה משחק קשה, אבל זו בהחלט הזדמנות מצוינת להשיג ניצחון ולשנות את הקצב שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי