לצד וומבניאמה וחברו של אבדיה: נועם יעקב ברשימה יוקרתית

play
נועם יעקב, שחקן וילרבאן | אימג'בנק GettyImages, Borja B. Hojas
פוארייה וקמפאסו הוליכו את ריאל מדריד לניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות 01:53

הרכז נכלל בין 20 האירופאים הכי מוכשרים עד גיל 20, גם הרוקי של הספרס וקוליבאלי שם. "כבר הרשים בנבחרת ישראל, יתפתח לאחד המובילים ביבשת"

(גודל טקסט)

גם אם נועם יעקב עדיין לא הגיע למעמד של שחקן בכיר בשורות וילרבאן הצרפתית, אף אחד לא שוכח שהרכז הישראלי רק בן 19 ולכולם ברור שמצפה לו עתיד ורוד. היום (שני) יעקב נכלל ברשימה יוקרתית שפורסמה באתר פיב"א: 20 השחקנים הכי מוכשרים באירופה עד גיל 20.

"יעקב כבר ערך הופעת בכורה בנבחרת ישראל הבוגרת במוקדמות גביע העולם, והותיר רושם חזק עם צמד משחקים שבהם קלע בספרות כפולות ומסר 4.5 אסיסטים בממוצע", נכתב על הטאלנט שגדל בדנמרק והצטרף למחלקת הנוער של הפועל עמק חפר בגיל 13. שמות כמו ויקטור וומבניאמה, בילאל קוליבאלי שמשחק עם דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס וחואן נונייס שמסתמן כדבר הבא בריאל מדריד, מופיעים גם הם ברשימה

נועם יעקב, וילרבאן
אזכור מכובד. נועם יעקב | אתר רשמי, Nikola Krstic/MB Media

"הוא מנהל מגרש שמסוגל להכתיב את הקצב בהתקפה כשהכדור אצלו, ולמצוא שחקנים פנויים הן בחצי מגרש והן במעבר. יתרה מכך, הוא יותר ממסוגל לייצר לעצמו מצבי קליעה בעזרת השליטה בכדור היצירתית והמגע הרך בזריקות קשות", הוסיפו. "כרגע הוא משחק במועדון הבכיר הצרפתי וילרבאן, יעקב מקבל דקות חשובות גם בליגה המקומית וגם ביורוליג והוא רק בן 19. ללא ספק זה יעזור לו להתפתח לאחד הרכזים המובילים באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי