עם שיא מועדון: מכבי תל אביב הביסה 71:106 את אלבה ברלין

האלופה הישראלית שבה מהפגרת היורוליג במטרה לעצור את רצף 3 ההפסדים, והיא עשתה זאת בענק עם ניצחון החוץ הגדול בתולדותיה במפעל. ווב (17 נק' ו-6 ריב') ובולדווין (16 נק' ו-5 אס') הובילו את הקלעים בכחול, שלושה נוספים קלעו בספרות כפולות

(גודל טקסט)

שלושה שבועות אחרי שהפסידה לאנאדולו אפס במשחקה האחרון ביורוליג, שבה הערב (חמישי) מכבי תל אביב למפעל ומתארחת במרסדס-בנץ ארנה אצל אלבה ברלין. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי, מהנמוכים ביותר בו היו העונה בטבלה, עם 13 ניצחונות ו-13 הפסדים וכשהם בעיצומו של רצף ההפסדים הארוך ביותר שלהם העונה – שלושה במספר. כמו כן, מכבי תל אביב הפסידה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה. אלבה ברלין מדורגת במקום ה-17 עם חמישה ניצחונות בלבד ו-21 הפסדים.

לסגל הקבוצה הצטרפו בגרמניה שלושה שחקנים שלא שיחקו בזיסמן – ג'ון דיברתולומאו ששב מהלוויית סבתו בארצות הברית, וג'ו תומאסון וחסיאל ריברו שהצטרפו ממשחקי נבחרות גאורגיה וקובה בהתאמה בתחילת השבוע. מי שנעדר הוא רומן סורקין הפצוע. המשחק הערב פותח סדרה של חמישה משחקים עבור מכבי תל אביב בהם היא פוגשת יריבות שגמרו מעשית את עונת היורוליג שלהן ואיבדו סיכוי ריאלי להעפיל לפלייאוף. אלבה, המדורגת שביעית בלבד בליגה המקומית, ניצחה פעמיים בהיסטוריה את הצהובים, האחרונה שבהן היתה בעונת 2021/22, עם תמיר בלאט.

תמיר בלאט, מכבי תל אביב
| אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. קולסון קלע את 4 הנקודות הראשונות של הצד הכחול שנקלע לפיגור מוקדם של 7:4, אבל שלשה של בולדווין ונקודות של בראון וקולסון קבעו 7:15 למכבי בריצת 0:11. הריצה נקטעה עם שלשה גרמנית, אך קולסון שוב היה האיש הלוהט בכחול שהגדיל את היתרון ועלה לדו ספרתי כבר אחרי 6 דקות וחצי. חסיאל ריברו חגג בצבע של אלבה והעניק יתרון דו ספרתי עם 15:27.

רבע 2

אנטוניוס קליבלנד פתח נהדר את הרבע השני עם 2 קליעות מהצבע ושלשה של ג'ון דיברתולומאו הגדילה את היתרון ל-15:34 עם עוד ריצה של 0:12. ג'יימס ווב הצטרף לחגיגה עם צליפה מחוץ לקשת ופסק זמן גרמני. בראון סחט סל ועבירה כשההפרש חצה את רף 20 הנקודות, ג'ייק כהן דייק מהקו והאלופה הישראלית כבר עם 23:47 ביתרון שיא הערב. בראון חגג בצבע על ההגנה הגרמנית כשמכבי חצתה את 50 הנקודות כבר אחרי 8 דקות לתוך הרבע השני. דווקא בדקות אופטימות עם שלשה של מאלטה דלואו, ווב הגיב עם נקודות בצבע ב-38:57 בהפסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי