הכישרון הצעיר שהתקשה בהפועל ירושלים על הכוונת של ריאל מדריד

play
דוידאס סירווידיס הפועל ירושלים | דני מרון, דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4 06:22

דייוידאס סירווידיס, שלא הרשים בתקופה הקצרה שלו באדומים במהלך 2020, הפך לכוכב גדול ביורוקאפ ועשוי להצטרף לבלאנקוס בעונה הבאה

(גודל טקסט)

במאי 2020 הפתיעה הפועל ירושלים, כשהודיעה על החתמתו לשלוש שנים של פורוורד ליטאי בן 19 בשם דייוידאס סירווידיס, שנבחר במקום ה-37 של דראפט ה-NBA של 2019 על ידי דטרויט (אחרי טרייד מדאלאס).

סירווידיס הספיק לשחק ארבע פעמים בלבד במסגרת ליגת העל והעמיד ממוצעים דלים של 4.5 נקודות ו-3.3 ריבאונדים, נוסף על 1.3 נקודות ו-1.3 ריבאונדים בשלוש הופעות בליגת האלופות. בדצמבר 2020 חתם בשלוש שנים בדטרויט, ששילמה עבורו 650 אלף דולר, אך גם בארצות הברית התקשה לתקוע יתד.

הלטבי הצעיר רשם 23 הופעות במדי הפיסטונס (1.9 נקודות למשחק), שיחק במספר קבוצות מליגת הפיתוח ובקיץ שעבר שב לכדורסל האירופי כשחתם בלייטקבליס – ושם החל סוף סוף לממש את הציפיות ממנו.

שחקן הפועל ירושלים דוידאס סירווידיס
עונת פריצה. סירווידיס בתקופתו הקצרה בירושלים | דני מרון

העונה הוכתר הצלף הלטבי כמלך הסלים של היורוקאפ עם 18.9 נקודות למשחק, מה שסידר לו בחירה לחמישייה השנייה של העונה. היכולת הזו לא נעלמה מעיניה של ריאל מדריד, שלפי דיווחים בליטא תנסה לצרף את סירווידיס בעונה הבאה. רודי פרננדס מתקרב לפרוש בקיץ, מריו הזוניה עשוי לעזוב לפנאתינייקוס, והבלאנקוס רוצים לחזק את עמדות 2-3. לסירווידיס יש סעיף שחרור מה-NBA והיורוליג, כשגם ז'לגיריס קובנה לוטשת עיניים לכיוונו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי