"לורנזו בראון סיכם בריאל מדריד. המכשול היחיד: מכבי תל אביב"

play
לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, Djordje Kostic
שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון עם האוהדים 00:24

דיווח: הרכז שהצטיין בניצחון הגדול על באסקוניה לא מעוניין להמשיך בישראל וכבר סיכם ביעדו הבא. הבעיה: מכבי תל אביב דורשת ביי-אאוט של מיליון יורו, אותו הבלאנקוס לא מתכוונים לשלם

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב כבר למעשה איבדה את אחד העוגנים שלה? בטורקיה מדווחים על פריצת דרך בשיחות בין לורנזו בראון לריאל מדריד. על פי הדיווח של העיתונאי בוראק אלאג'ה מהאתר "Ajansspor", בין הצדדים כבר הושגו הסכמות על תנאיו של הרכז בן ה-33, שחתום במכבי תל אביב לשנתיים נוספות.

בראון ככל הנראה לא מעוניין להישאר בישראל על רקע המלחמה, ולפי הדיווחים מגשש את דרכו החוצה בתקופה האחרונה. העובדה שהוא מחזיק בדרכון ספרדי ואף שיחק במדי נבחרת ספרד, הופכת את בראון לשם אטרקטיבי בשוק הספרדי, ונראה שהראשונה שפעלה היא אלופת אירופה.

בראון נראה העונה בירידה משמעותית ביחס לעונה שעברה, שבאה לידי ביטוי בעיקר באחוזי קליעה נמוכים, אבל המשחק הגדול שלו מול באסקוניה בפלייאין, עם 29 נקודות כולל 7 שלשות, הזכירו כמה טוב הוא בשיאו, ונתנה לצהובים חומר למחשבה לקראת הקיץ, בו יצטרכו להחליט האם להשאירו או לא.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון
איזו פתיחה. בראון | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אבל יתכן שמבחינת בראון, זו כלל לא דילמה. בטורקיה טוענים שהרכז נחוש לעזוב את ישראל ונכון לעכשיו הקושי היחיד שעלול לטרפד את מעברו לריאל, זו דרישת הביי-אאוט של מכבי תל אביב. על פי חוזהו של בראון, הוא יוכל להשתחרר לקבוצה אחרת באירופה רק תמורת מיליון יורו – סכום אותו ריאל לא מתכוונת לשלם נכון לעכשיו.

הקו האחורי של ריאל מדריד עמוק ומלא באיכות, אם כי קצת מתבגר. מי שמוביל אותו כמובן הוא פקונדו קמפאסו הארגנטינאי, ואת עמדת הרכז ממלאים גם סרחיו רודריגס, סרג'יו יוחי וקרלוס אלוסן הצעיר, שמתקשה להשתלב. בראון, אם יגיע, עשוי לחלוק את הדקות בעמדה עם קמפאסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי