במכבי תל אביב מנסים להגדיל את מספר הצופים בבלגרד

הצהובים נמצאים בקשר עם משטרת בלגרד, שמאשרת נכון לעכשיו הכנסת 300 אוהדים בלבד במשחקים 3 ו-4 נגד פנאתינייקוס ברבע גמר היורוליג בשבוע הבא. מכבי תל אביב שואפת לנסות ולהגדיל את הכמות כמה שיותר קרוב לאלף

(גודל טקסט)

אחרי עונה ארוכה שכללה רק משחק בית אחד עם קהל מלא בהיכל מנורה, עוד לפני פתיחת המלחמה, במכבי תל אביב התרגלו כבר לשחק עם אווירה רדומה במשחקי הבית שלה. ולמרות זאת, במועדון מנסים בימים האחרונים להגדיל את כמות הקהל האפשרית עבורם במשחקי הבית בבלגרד ארינה.

נכון לעכשיו רק 300 צופים יכולים להיכנס למשחק מספר 3 בסדרת רבע גמר היורוליג מול פנאתינייקוס, שייערך ביום שלישי הבא, ה-30 באפריל, וגם למשחק הרביעי שייערך יומיים לאחר מכן. עם זאת, הצהובים נמצאים בקשר צמוד עם משטרת בלגרד כדי להגדיל את כמות הצופים, כשהמטרה הסופית היא להביא כאלף עו סים למשחקים הללו.

אוהדי מכבי תל אביב
הצהובים זוכים לתמיכה ביציעים | אתר רשמי, Djordje Kostic

הצהובים פתחו את העונה שלהם בבלגרד במשחקים ללא קהל באלכסנדר ניקוליץ' הול. לפני משחקי הפלייאוף קיבלה הקבוצה החלטה להעביר את המשחקים לבלגרד ארינה, ואירח בו את המשחק הנועל של העונה נגד מילאנו עם צופים ביציעים, ולאחר מכן את משחק הפלייאין נגד באסקוניה. שתי הישראליות הנוספות שאירחו בבלגרד במהלך העונה, הפועל ירושלים והפועל תל אביב, נדדו במהלך העונה מהעיר, כשהפועל תל אביב אירחה את משחק הפלייאוף שלה ביורוקאפ בוילנה לעיני 700 צופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי