מכבי תל אביב תפתיע ללא בולדווין? "לא סיבה להרים ידיים"

הצהובים צפויים לעלות למשחק השני בפלייאוף (21:15) ללא הגארד, שנפצע ולא ברור מתי יחזור. במועדון התעלמו מהטענות הקשות של פנאתינייקוס: "נאמרו שם דברים שחבל שנאמרו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:15) למשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג נגד פנאתינייקוס באואקה, כשהיא ביתרון 0:1. הצהובים ינסו לעשות משהו שלא עשו מעולם: לנצח את שני משחקי החוץ הראשונים בסדרה, אחרי שבעבר כשלו בשני המקרים בהם הובילו 0:1.

המשימה אמורה להיות קשה הרבה יותר מאשר שלשום, לאור הקרע הקטן בשריר הירך האחורי שהתגלה אצל ווייד בולדווין בבדיקת ה-MRI שעבר. במכבי מתקשים להעריך נכון לעכשיו מתי בולדווין יוכל לחזור, כשגורמים במועדון טענו אתמול לאורך היום כי ייתכן מאוד שהגארד יעלה למגרש במשחק השני, עד ההודעה הרשמית בנוגע לפציעתו.

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, מי שאמורים למלא את מקומו של בולדווין הם תמיר בלאט וג'ון דיברתולומאו. לגבי הקפטן, במכבי תל אביב הודו ביומיים האחרונים שהוא עדיין לא חזר לעצמו מאז הפציעה בכתף, וכי גם מגן הכתפיים שאותו לובש מעט, מפריע לו. "בסוף, ווייד הוא השחקן המוביל שלנו, אבל אנחנו קבוצה", הודו במועדון, "זה שהוא לא משחק זו לא סיבה להרים ידיים".

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב
כמו שהוא יודע. דיברתולומיאו | אימג'בנק GettyImages

הצהובים ערכו אמש את האימון המסכם באואקה, והיום יערכו אימון קליעות נוסף, בתקווה שיוכלו להכריע את הסדרה בבלגרד ולא יצטרכו לחזור ליוון למשחק חמישי. "פנאתינייקוס יגיעו אגרסיביים מאוד, זה מה שהם ניסו לעשות גם במשחק הראשון", הצהיר עודד קטש באימון, "זה יהיה קשה אפילו יותר. ננסה להתאושש, אין לנו הרבה זמן להתכונן ולשנות. יש כמה דברים קטנים שאפשר להתאים בשני צידי המגרש, אני מאמין שאנחנו יכולים להיות טובים יותר".

"אני אוהב את האווירה", סיפר מאמן המכבים, שמכיר היטב את האואקה מימיו כשחקן וכמאמן פאו. "בשביל זה אתה בכדורסל, בין אם כמאמן או כשחקן. אני אוהב משחקים גדולים, אני אוהב את האווירה הזו, כל עוד היא לא אלימה. אנחנו מתגעגעים לאוהדים שלנו ואנחנו מקווים לשמח אותם".

"יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לשפר לעומת המשחק הראשון", הודה ג'ייק כהן, "זה היה ניצחון טוב, צאבל אנחנו יודעים שזה יהיה עוד יותר קשה במשחק הבא. אנחנו צריכים לתקן כמה דברים בהגנה, סלוקאס ולסור היו מאוד אפקטיביים נגדנו ואנחנו צריכים למצוא דרכים להצר את צעדיהם. יש להם קבוצה טובה מאוד, האווירה חמה, אז זה יהיה מאתגר – אבל אנחנו בטוחים בעצמנו".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב | קובי אליהו

במכבי תל אביב בחרו שלא להגיב לטענות הקשות והמוזרות שהפנו בפנאתינייקוס אמש לגבי השיפוט והקשר שלו למלחמה בישראל. במועדון הופתעו מעוצמת התלונות וסיפרו כי ציפו להתנהלות אחרת בשל הקשרים הטובים בין המועדונים. "נאמרו שם דברים שחבל שנאמרו", סיפר גורם בכיר במערכת, "אסור שזה יבלבל אותנו, נצטרך להיות מרוכזים במשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי