בסכנת הרחקה? "פאו צפויה להגיש תלונה על בולדווין וקליבלנד"

play
שחקני הספסל בלטו. קליבלנד | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
ג'וש ניבו מכבי תל אביב לצד מתיאס לסור פנאתינייקוס 00:30

ביוון טוענים: פנאתינייקוס תעביר ליורוליג תיעוד ממצלמות האבטחה של התקרית בסיום, ששניים משחקני מכבי ת"א עמדו במרכזה: "עשו תנועות מגונות והלהיטו את הרוחות". בינתיים קליבלנד עונה לעתמאן: "ניצחנו אותם שלוש פעמים, מה אירופה חושבת על זה?"

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס שוקלת להגיש תלונה ליורוליג נגד כמה מאנשי ושחקני מכבי תל אביב, אחרי שלטענתה הם "הלהיטו את הרוחות" בסיום המשחק אמש (חמישי) וגרמו לתקרית באיזור חדרי ההלבשה.

על פי הדיווחים ביוון, אנטוניוס קליבלנד "הוביל" חבורה של שחקנים של מכבי תל אביב שקיללו את שחקני פנאתינייקוס וביצעו תנועות מגונות לעברם לאחר ההפסד 95:79, מה שגרם להתלקחות במנהרה ולעימותים מילוליים בין השחקנים, שלא היו רחוקים מלהפוך להתגוששות פיזית. על פי דיווחים נוספים, שחקן נוסף של מכבי תל אביב שלקח חלק פעיל בתקרית הוא ווייד בולדווין, שכזכור כלל לא שיחק בשל פציעה – אבל בכל זאת קילל את שחקני פנאתינייקוס ואנשיה בסיום.

פנאתינייקוס מתכוונת להעביר תיעוד ממצלמות האבטחה השונות באואקה על מנת להוכיח ש"שחקני מכבי תל אביב החלו בפרובוקציות והגיבו באלימות וחוסר כבוד להפסד", כשהם מאמינים שהדבר עלול להוביל לענישה בעיקר כלפי קליבלנד ובולדווין. תקדימי העבר מלמדים שמקרה כזה אמור להסתיים לכל היותר בקנס כספי, אולם בתקשורת היוונית נכתב: "אם היורוליג תעביר מסר כדי להרגיע את הרוחות, זה עשוי להסתיים בהרחקה". בולדווין, כזכור, בכל מקרה פצוע וכשירותו לקראת משחק 3 ביום שלישי הבא בבלגרד לא ברורה.

כך או אחרת, קליבלנד נראה נסער מאוד, אחרי שאקורד הסיום של המשחק היה חסימה של קוסטאס אנטטוקומפו על ניסיון דאנק שלו, ברגע שהוביל להתלהטות יצרים. בסיום קליבלנד התראיין גם לתקשורת היוונית ותקף את מאמן פאו ארגין עתמאן.

"הוא ניסה להשפיע על השופטים לפני המשחק עם כל האמירות שלו, ניסה לשים עליהם לחץ. זה מגעיל. אנחנו לא כאלה, אנחנו בסך הכל באים לשחק כדורסל. קטש לעולם לא יתנהג בצורה כזאת. אנחנו יודעים להפסיד בכבוד, וגם היום לא הפסדנו בגלל השופטים".

קליבלנד אף הגיב לאמירות של עתמאן בסיום, לפיהן "כל אירופה ראתה הערב את הבדלי הרמות בין הקבוצות".

"ניצחנו אותם כבר שלוש פעמים העונה. מה אירופה חושבת על זה?", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי