בדרך לגמר כל-ספרדי: טנריפה ניצחה 93:97 את פריסטרי

34 של גאי ו-27, 9 ריבאונדים ו-7 של הוארטס העלו את אלופת 2017 ו-2022 לגמר ליגת האלופות. מלאגה תהיה היריבה

(גודל טקסט)

בדרך לגביע שלישי? טנריפה צלחה הערב (שישי) את המשחק הראשון בפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א, וחזרה למעמד הגמר – בו ניצחה וזכתה במפעל בשתי הופעותיה הוקדמות. הניצחון שלה על פריסטרי היוונית הבטיח גמר כל ספרדי, שכן בחצי הגמר השני ניצחה מלאגה את מורסיה.

טנריפה – פריסטרי 93:97

זוכת ליגת האלופות ב-2017 וב-2022 השיגה את הכרטיס לגמר בפעם השלישית. היוונים החזיקו ביתרון קטן לאורך המחצית הראשונה, אבל טנריפה השלימה את המהפך לאחר ההפסקה, וברבע האחרון מרסליניו הוארטס הוביל יחד גם קייל גאי את הבריחה ליתרון שיא של 12 נקודות. פריסטרי לא הרימה ידיים והתקרבה למינוס 2 בלבד כדקה לסיום, אבל פספסה ריבאונד הגנה חשוב וז'ואן סאסטרה העניש אותה בסל שגמר עניין.

גאי הפציץ 6 שלשות מ-11 ניסיונות בדרך ל-34 נקודות, בעוד שהוארטס הבלתי נגמר בלשון המעטה, שבחודש הבא יחגוג 41, סיפק שורה סטטיסטית מדהימה של 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. גם גיאורגי שרמדיני בלט, עם 21 נקודות.

שחקן טנריפה מרסליניו הוארטס
בלתי נגמר. מרסליניו הוארטס | אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

מורסיה – מלאגה 80:74

בסוף הרבע הראשון הובילה מורסיה 15:26, אלא שב-30 הדקות הבאות היא נעצרה על 48 נקודות ושמטה יתרון של 11 נקודות. מלאגה, שנעצרה אשתקד בחצי הגמר וסיימה רביעית, אחרי שבעונה הראשונה בליגת האלופות הודחה ברבע הגמר, המשיכה בעלייה ההדרגתית משנה לשנה ותקבל הזדמנות לזכות בליגת האלופות לראשונה בתולדותיה.

חמישה שחקנים של מלאגה קלעו בספרות כפולות במשחק הזה, בראשם טייסון קרטר עם 14 נקודות ואחריו קנדריק פרי עם 12. מרקו טודורוביץ' רשם בצד השני 18, שלא הושיעו את מורסיה מהפסד בהופעתה הראשונה בפיינל פור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי