ריאל מדריד השלימה סוויפ בדרך לפיינל פור, פנרבחצ'ה התקרבה לשם

play
גרשון יאבוסלה ריאל מדריד | GettyImages
רימון עשן בצעדת אוהדי מכבי תל אביב בבלגרד 00:42

יאבוסלה וקמפאסו הובילו ל-98:102 על באסקוניה שסגר 0:3 בסדרה, הטורקים עלו ל-1:2 אחרי 78:89 במשחק שים מדר לא שותף בו

(גודל טקסט)

משחקי פלייאוף היורוליג נמשכו הערב (רביעי) כשריאל מדריד הפכה לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בפיינל פור. עוד קודם לכן, פנרבחצ'ה גברה 1:2 על מונאקו וגם היא רחוקה ניצחון אחד מהפיינל פור, אולי בדרך למפגש עם מכבי תל אביב בחצי הגמר.

נייג'ל הייז-דייויס, שחקן פנרבחצ'ה
נייג'ל הייס דייויס, שחקן פנרבחצ'ה | אימג'בנק GettyImages

פנרבחצ'ה – מונאקו 78:89

פנרבחצ'ה רחוקה ניצחון אחד בלבד מחזרה לפיינל פור. אחרי רבע ראשון צמוד שעוד הסתיים ביתרון מזערי של מונאקו, ברבע השני הטורקים קלעו 28 מול 19 של האורחים ועלו ליתרון שעליו שמרו עד הסיום. אלפא דיאלו קלע 23 נקודות (8 מ-12 לשתיים), אבל מייק ג'יימס – שבמשחק הקודם לראשונה העונה לא הגיע לדאבל פיגרס – נעצר הפעם על 11 נקודות (1 מ-6 לשלוש) ואמנם חילק 7 אסיסטים, אבל שוב לא הצליח להשפיע על המפגש. אצל החבורה של שרונאס יאסיקביצ'יוס חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות ובראשם טריק ביברוביץ' (14 נקודות) וניק קלאת'ס (13), סקוטי ווילבקין תרם 11 ונייג'ל הייז-דייויס הסתפק ב-10 נקודות. לעומתם, ים מדר היה השחקן היחיד שישב על הספסל וכלל לא שותף ואילו ג'ונתן מוטלי נעדר.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יוי
יסגור עניין? יוי | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

באסקוניה – ריאל מדריד 102:98

אחרי רבע ראשון צמוד, לקראת ההפסקה מרקוס הווארד וקודי מילר-מקינטייר הובילו את באסקוניה ליתרון של 10 נקודות, שחזר גם ברבע השלישי אחרי שריאל מדריד התקרבה, כשוואניה מרינקוביץ' ומילר-מקינטייר צלפו שלשות בזה אחר זה. אלא שכאן הגיעו ארבע נקודות ושלושה אסיסטים של פקונדו קמפאסו, חברו לנבחרת ארגנטינה גבריאל דק הוסיף חמש נקודות ויחד הם השלימו את המהפך בתחילת הרבע האחרון. הווארד עוד העלה את באסקוניה בחזרה לפלוס חמש, אך גרשון יאבוסלה וסרחיו יוי הובילו ריצת 0:13 וגם אחרי שמאט קוסטלו ומילר-מקינטייר קירבו את המארחת ל-95:93, קמפאסו קלע את שבע הנקודות האחרונות של הבלאנקוס במשחק והבטיח את הסוויפ המוחץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי