פאו שוב נגד השופטים, הבעלים השתולל: "הופכים אותנו לזונות!"

play
לא ידע את נפשו מרוב זעם. ינאקופולוס | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
צפו: אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס 00:33

ינאקופולוס המשיך לחולל פרובוקציות, כששלף שטר לעבר השופטים ולאחר מכן צרח: "מישהו ביורוליג רואה?!". היוונים הגישו תלונה רשמית

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס המומה וכועסת לאחר ההפסד הדרמטי הערב (שלישי) 85:83 למכבי תל אביב, שהוביל לכך שנקלעה לפיגור 2:1 בסדרת רבע הגמר הלוהטת. הבעלים דימיטריס ינאקופולס, שכבר הביע ביקורת חריפה כנגד השופטים לאחר המשחק הראשון בסדרה, התעלה על עצמו ובשניות הסיום של המשחק נפנף בשטר כסף לעברם של השופטים. לאחר מכן הסתובב הבעלים באיזור חדר השופטים והלך על הפרקט, לקול קריאות אוהדי מכבי תל אביב. ינאקופולס סימן לעברם תנועה עם היד.

זמן קצר לאחר סיום המשחק, הגישה פנאתינייקוס תלונה רשמית להנהלת היורוליג, לאחר שלטענתה היתה צריכה לקבל אתה כדור לאחר המהלך המכריע במשחק: החסימה של מתיאס לסור על לורנזו בראון, 15 שניות לסיום. תחילה קבעו השופטים כי הסל של הרכז נחשב, לאחר מכן בדקו במסכים וקבעו כדור ביניים – אותו לקח ניבו, מה שהוביל בסופו של דבר לקליעות העונשין המוצלחות של בראון.

בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס
לא ידע את נפשו מרוב זעם. ינאקופולוס | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אבל זה ממש לא נגמר שם. לאחר המשחק פרסם ינאקופולוס סטורי, בו טען כי ניבו דרך על הקו 55 שניות לסיום, עם הכיתוב: "על מה אתם מסתכלים, על התחת שלו? זו גניבה מכוונת".

הבעלים העצבני הוסיף ואמר: "55 שניות לסיום הוא דורך על הקו מול העיניים שלכם. אתם מסתכלים למטה. אתם נותנים את הכדור למכבי. 14 שניות לסיום, אתם נותנים להם סל שלא נחשב, ובמקום לתת לנו את הכדור ומאפשרים לנו לקלוע, אתם נותנים כדור ביניים. מישהו ביורוליג רואה? בודריגה? מוטיונאס? יש לכם משהו להגיד? כשאנחנו מגיבים, אתם מענישים אותנו. משחקים עם הכסף שלנו, עם הרגשות שלנו, עם הכל".

הסטורי של בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס
| אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
הסטורי של בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס
| אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

המשחק הרביעי בסדרה הלוהטת ייערך ביום חמישי, גם כן בבלגרד. אם פנאתינייקוס תאזן ל-2:2, היא תארח את המשחק החמישי והמכריע ביום רביעי הבא באואקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי