נאן הצטרף לביקורת: "שריקות מפוקפקות, כולם ראו מה קרה"

play
הפנים למשחק הבא. נאן | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
צפו: אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס 00:33

כוכב פאו אחרי ההפסד: "לסור חסם חוקית את בראון, ונתנו כדור ביניים". עתמאן: "עשינו עבירה מטופשת, לא יודע מה קרה לנו בהתחלה"

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס מנסה ללקק את הפצעים אחרי ההפסד הדרמטי 85:83 למכבי תל אביב הערב (שלישי), שהוביל לכך שהיוונים מוצאים עצמם בפיגור 2:1, מרחק 40 דקות מהדחה מפתיעה כבר ברבע הגמר. פאו מחקו פיגור 18, אך לא הצליחה להשלים את הקמאבק ותנסה לאזן את הסדרה ביום חמישי בבלגרד. אם תעשה זאת, המשחק החמישי והמכריע ייערך ביום רביעי הבא באואקה.

קנדריק נאן, שיכול היה לנצח את המשחק על הבאזר אך החטיא שלשה, הצטרף לביקורת הנדירה שהשמיע הבעלים דימיטריס ינאקופולוס על השיפוט ואמר: "היו כמה שריקות מפוקפקות, כולכם ראיתם את המשחק וראיתם מה קרה. נצטרך לצפות שוב בווידאו כדי להבין מה קרה, כמו למשל כשמתיאס לסור חסם בצורה חוקית את לורנזו בראון ונתנו כדור ביניים".

על המשחק עצמו אמר הסקורר האמריקאי: "התחלנו רע מאוד ולבסוף הפסדנו, אבל הסדרה לא נגמרה. יש לנו את אותה הגישה – נבוא לנצח ונילחם עד הסיום. יש פה קבוצה תחרותית מאוד ונתכונן לקרב בחמישי".

שחקן פנאתינייקוס קנדריק נאן מול שחקני מכבי תל אביב לורנזו בראון, ג'ייק כהן
הפנים למשחק הבא. נאן | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ארגין עתמאן סיכם את ההפסד הדרמטי והודה: "פספסנו את הכדור ביניים, עשינו עבורה מטופשת שתי שניות לסיום והחטאנו זריקה לנצח את המשחק, מכבי ניצחה ועכשיו זה 1:2 להם. כדורסל משחקים 40 דקות, אם היינו קולעים את הזריקה הנכונה אז הייתי מרוצה. לא שיחקנו טוב, במיוחד במחצית הראשונה, אנחנו צריכים להתחיל את המשחק יותר טוב. אני לא יודע מה קורה לנו בהתחלה, זה מפתיע אותי, לא שיחקנו כדורסל טוב מספיק. הפנים למשחק הבא".

קוסטס סלוקאס סיים את המשחק ללא אף נקודה – לראשונה מאז 2019. גם אז, היריבה היתה מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי