30 אלף באואקה? "תשאלו את שחקני מכבי אם הם מוכנים לשיגעון"

play
"הכי גדול מאז דומיניק ווילקינס"? נאן חוגג | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

פנאתינייקוס מנסה להעביר את הלחץ למכבי ת"א אחרי הניצחון בבלגרד. ינאקופולוס באופוריה: "נאן הזר הכי גדול מאז דומיניק ווילקינס"

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס חוגגת במופגן את הניצחון בבלגרד, למרות שנותר עוד משחק חמישי ומכריע. שחקני פאו תועדו חוגגים בחדר ההלבשה מיד אחרי הניצחון, ואווירת האופוריה נמשכה גם על המטוס בדרך חזרה לאתונה, כשקוסטאס סלוקאס נשא נאום בפני השחקנים והפציר בהם: "אנחנו עומדים לסיים את העבודה".

הטקטיקה של פאו, כך נראה, היא להעביר את הלחץ למכבי תל אביב – למרות שהיא תגיע כאנדרדוג מובהק לאור העובדה שאף קבוצה מעולם לא ניצחה במשחק חוץ חמישי ומכריע בסדרת פלייאוף ביורוליג. זה התחיל עם ארגין עתמאן שאמר בסיום ש"הלחץ על מכבי תל אביב, לא עלינו", ונמשך עם דבריו של מריוס גריגוניס, שחקן פאו.

"כל אתונה מחכה למשחק הזה. כולם יגיעו לאולם ותהיה אווירה מטורפת. צריך לשאול את שחקני מכבי אם הם מוכנים לשיגעון שמחכה להם באואקה", אמר הליטאי, שהחמיא לצהובים ואמר: "מכבי קבוצה טובה מאוד. הם משחקים טוב מאוד ובכל רגע נתון יודעים למצוא פתרונות להגנה שלנו ולקלוע זריקות קשות. גם הספסל שלהם טוב מאוד. בעיניי, זאת הסדרה הכי טובה מבין ארבע הסדרות בפלייאוף. המשחקים צמודים מאוד ואף פעם אי אפשר לנחש מה יקרה".

שחקני פנאתינייקוס פנאיוטיס קלאיצאקיס, דינוס מיטוגלו
לא הסתירו את החגיגות. פנאתינייקוס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים
"הכי גדול מאז דומיניק ווילקינס"? נאן חוגג | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בניגוד לסטוריז המתלהמים אחרי משחק 3, דימיטריס ינאקופולוס נראה באופוריה בסיום, וחילק חיבוקים לקוסטאס סלוקאס, קנדריק נאן וגם ז'ליקו אוברדוביץ' שהגיע לתמוך בקבוצה ביציע. ינאקופולוס אף העלה סטורי משתפך על נאן, שכיכב עם 27 נקודות, וכתב: "הזר הכי טוב של פנאתינייקוס מאז דומיניק ווילקינס".

באופן לא מפתיע, התקשורת היוונית שותפה לאופוריה של ינאקופולוס. באתר "SDNA" טענו שהטירוף סביב משחק 5 יהיה כה גדול, עד ש-"30 אלף איש יגיעו לאואקה", למרות שהוא יכול להכיל עד כ-18 אלף. "פנאתינייקוס התגלתה כקבוצה מלאה בשחקנים קשוחים וקרי רוח. קוסטאס סלוקאס צריך להיות ה-MVP אם הוא ייקח את פאו לפיינל פור", נכתב שם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי