"ספק גדול בנוגע להשתתפות של מכבי תל אביב ביורוליג בעונה הבאה"

ב"באסקטניוז" טוענים: "ככל שעובר הזמן והמלחמה בישראל נמשכת, החזרת המשחקים לתל אביב מתרחקת. מספר קבוצות מותחות ביקורת על הסיטואציה". לקראת ההחלטה: נציג של היורוליג ביקר בארץ

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב ממוקדת כל כולה במשחק החמישי והמכריע נגד פנאתינייקוס על העלייה לפיינל פור, הקולות הקוראים לבחון את השתתפותה ביורוליג בעונה הבאה הולכים וגוברים.

על פי "באסקטניוז", מספר קבוצות בעלות רישיון A במפעל מביעות לאחרונה ביקורת ותרעומת בפני הנהלת היורוליג על הסיטואציה הנוכחית, שמאפשרות למכבי תל אביב להמשיך להשתתף במפעל ולארח משחקים במגרש נייטרלי. כזכור, מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר הצהובים מארחים את משחקיהם בבלגרד, אבל ספק אם התרחיש הזה יוכל לחזור על עצמו גם בעונה הבאה.

על פי הדיווח, "ככל שהזמן עובר והמלחמה נמשכת, הסיכוי להחזיר את המשחקים לתל אביב הולכים וקטנים. נכון לעכשיו, המלחמה עם בין ישראל לחמאס לצד המתיחות הגוברת בין ישראל לאיראן, מעלים ספקות גדולים בנוגע לעתידה של מכבי תל אביב ביורוליג".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי
המכה בדרך? שמעון מזרחי | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

נציג מטעם המפעל ביקר בתל אביב בחודש פברואר כדי לבחון את המצב לקראת ההחלטה על העונה הבאה, אם כי מסקנותיו טרם פורסמו. במכבי תל אביב מסרו ל"באסקטניוז" שהם משוכנעים שהוכיחו מעל לכל ספק סביר שניתן לקיים משחקי כדורסל בינלאומיים בתל אביב גם בעת מלחמה, ומאמינים שהדבר יתאפשר בעונה הבאה.

הצהובים הציגו בפני הנהלת היורוליג את הנתונים: מעל לארבעה חודשים לא נשמעו אזעקות באיזור תל אביב וגוש דן, והחיים חזרו למסלולם פחות או יותר, לפחות בכל הקשור לפן הספורטיבי. ההוכחה לכך, לטענתם, היא העובדה שליגת העל מתקיימת כסדרה, עם קהל ביציעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי