"כמעט כל טעויות השיפוט במשחק היו לטובתה של פנאתינייקוס"

play
קולסון סיים ערב רע עם 1 מ-11 מהשדה | רויטרס
דגלי פלסטין במשחק של פנאתינייקוס מול מכבי תל אביב 00:35

טוד וורניק, שופט העבר הבינלאומי, ניתח את משחק מספר 5 בשיחה עם "באסקטניוז": "היו כנראה בין 10 ל-12 לטעויות, רק שתיים לא היו נגד מכבי תל אביב". וגם: הטענות של עודד קטש איתן הוא לא הסכים

(גודל טקסט)

שופט העבר טוד וורניק התראיין היום (רביעי) לאתר "באסקטניוז" וניתח את החלטות צוות השיפוט במשחק החמישי והמכריע בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, בסיומו כידוע היוונים ניצחו ועלו לפיינל פור בברלין.

לפי וורניק, "היו כנראה בין 10 ל-12 טעויות לאורך המשחק, שזה מספר לא רע להתמודדות פיזית וסוערת, אבל הבעיה הייתה שכל הטעויות היו לטובת פנאתינייקוס, למעט שתי החלטות במהלכים של בונזי קולסון וג'וש ניבו. תמיד יהיו טעויות, זה חלק מהמשחק, אבל יש ציפייה שהטעויות יתחלקו שווה בשווה ולצערי זה לא קרה הפעם".

צפו: וורניק מנתח את השיפוט במשחק מספר 5

וורניק, שהיה שופט בינלאומי בכיר, השיב גם לטענות הקשות של עודד קטש בסיום המשחק על כך שפנאתינייקוס הגיעה לקו העונשין 35 פעמים מול 10 זריקות בלבד שקיבלו שחקני מכבי תל אביב, מהן ארבע בגארבז' טיים. "הטענה של קטש לא הוגנת, שופטים לא סופרים כמה זריקות קיבלה כל קבוצה. מכבי ביצעה עבירות על לסור כדי שלא ייקלע סלים קלים בצבע וזו הייתה תוכנית טובה לאור האחוזים שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי