Sport1 Banner

כוכב ריאל מדריד סיכם על חוזה חדש, מלך הסלים יישאר בבאסקוניה?

play
וולטר טבארס, שחקן ריאל מדריד | GettyImages
תקציר כדורסל ספרדי: ולנסיה – ריאל מדריד 93:99 02:14

דיווח: אדי טבארס יחתום על חוזה חדש לשלוש שנים ויישאר המשתכר הבכיר במועדון, מרקוס הווארד צפוי לחתום לשנתיים נוספות בוויטוריה

(גודל טקסט)

מתוקף היותו הסנטר הכי דומיננטי ביורוליג בשנים האחרונות, שמו של אדי טבארס עולה כמועמד להגיע ל-NBA כמעט בכל קיץ. אלא שכנראה שטבארס לא רק שלא יעזוב את היורוליג, הוא עשוי לסיים את הקריירה בשורות ריאל מדריד. ב"רדיו מארקה" מפרסמים היום (ראשון) שהסנטר המפלצתי סיכם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות בשורות אלופת אירופה.

על פי הדיווח שני הצדדים ניהלו מו"מ ממושך על חוזהו של טבארס, השחקן עם השכר הכי גבוה במועדון ואולי גם בכל היורוליג. המו"מ היה די מורכב עם כמה קשיים לגבי כמה סעיפים, אבל כעת נמצא המתווה שישאיר את השחקן במועדון שבו הוא מככב והוליך אותו שוב להופעה בפיינל פור.

הביג מן, יליד כף ורדה, רושם העונה ממוצעים של 9.6 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק ונבחר פעמיים לשחקן ההגנה המצטיין ביורוליג. בקיץ הקודם היו דיווחים על כך שטבארס מעניין מספר קבוצות NBA, ובראשן פורטלנד, אבל סעיף הביי אאוט הגבוה שלו השאיר אותו בריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס מול שחקן מילאנו יוהאנס פויגטמן
חזר לפרקט, אבל לא כל כך עזר לקבוצה שלו. טבארס הערב | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio

* עוד ביורוליג: מרקוס הווארד, מלך הסלים של המפעל העונה, צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה בבאסקוניה. הווארד חתם כבר בחודש אוקטובר על הארכת חוזה במועדון עד שנת 2026, אולם כעת מעוניינים בויטוריה לפתוח את חוזהו מחדש ולהאריכו בשנתיים נוספות – עד קיץ 2028.

במסגרת החוזה ההוא, הווארד אמור היה להרוויח כ-3.7 מיליון יורו לשלוש עונות, עד 2026 – אולם כעת הסכומים יגדלו באופן משמעותי, וכך גם סעיף הבייאאוט שלו שמוערך בכ-1.4 מיליון יורו. המהלך של באסקוניה מגיע על רקע ההתעניינות הגוברת בהווארד מצד קבוצות בכירות ביבשת, ואף מצד קבוצות ב-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי