Sport1 Banner

התחיל בטירוף, נגמר בתבוסה: הבכורה הסוערת של קייטלין קלארק ב-WNBA

play
קייטלין קלארק, אינדיאנה פיבר מול קונטיקט | GettyImages, Elsa
שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, על רקע בן סטילר במדיסון סקוור גארדן 00:17

אולם מפוצץ, מאות עיתונאים, מעקב אחרי כל מהלך ושמירה אגרסיבית שכפתה עליה שיא שלילי: הכוכבת הכי לוהטת בכדורסל הנשים גילתה שהחיים קשים ב-WNBA

(גודל טקסט)

כבר הרבה זמן לא הייתה בארה"ב התרגשות כזאת לפני משחק WNBA, כשלמעשה, הפעם האחרונה שהיה כזה עניין והייפ לפני משחק כדורסל נשים היה במשחק הרשמי הקודם של קייטלין קלארק, גמר המכללות. הלילה (בין שלישי לרביעי) היא עלתה לבכורה שלה ב-WNBA במדי אינדיאנה פיבר, כשקבוצתה הובסה 92:71 על ידי קונטיקט, וקלארק גילתה שלא מצפה לה פיקניק מול יריבות חזקות ועוצמתיות.

קייטלין קלארק, אינדיאנה פיבר מול קונטיקט
התחלה קשה, ועדיין 20 נקודות. קלארק | אימג'בנק GettyImages, Elsa

הכדורסלנית הכי מפורסמת כרגע ארה"ב קלעה אומנם 20 נקודות אבל רשמה גם 10 איבודים, הכי הרבה בהופעת בכורה לשחקנית בתולדות ה-WNBA. קלארק, מלכת הסלים בכל הזמנים במכללות והבחירה מספר 1 בדראפט השנה, הוחזקה ללא נקודות ברבע הראשון וקלעה לראשונה עם 5:24 דקות לסיום הרבע השני. "זה מאכזב ואף אחד לא אוהב להפסיד, ככה זה", אמרה קלארק. "אי אפשר להתייסר יותר מדי על משחק אחד".

אבל כצפוי, ההתלהבות לפני המשחק הייתה חסרת תקדים. אוהדים התייצבו באולם יותר משעתיים וחצי לפני הפתיחה. קונטיקו סאן חילקה יותר מ-170 אישורים לאנשי תקשורת, כאשר עמדת העיתונאים הייתה מלאה עד גדותיה. האולם היה מלא כמובן, לראשונה מאז משחק הפתיחה של המועדון בקונטיקט בשנת 2003.

אבל קלארק התקשתה, נשמרה חזק מול שומרות חסונות, והוגבלה מאוד, כשככל הנראה גם ההתרגשות השפיעה. היא סיימה 5 מ-15 מהשדה, כולל 4 מ-11 מ-3, והוסיפה 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. "קייטלין הצליחה להגיע לכמה מצבי קליעה טובים, היא הצליחה להפיל אותם כמה פעמים", אמרה מאמנת אינדיאנה, כריסטי סיידס. "קונטיקט נכנסה ונתנה לנו אגרוף בפה הלילה. נהיה מחר בחדר הכושר ונצפה בהרבה סרטונים בניסיון להבין איך לא לאבד את הכדור 25 פעמים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי