Sport1 Banner

עתמאן: "שיחקנו מושלם". לסור: "יש לנו את ההגנה הטובה באירופה"

play
ארגין עתמאן מאמן פנאתינייקוס | אימג'בנק GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5 05:34

המאמן התגאה בשינויים שעשה כדי לנצח ולהעפיל לגמר היורוליג: "מצאנו את הפתרונות". שאראס מאוכזב. וגם: צפו ביאניס מראיין את אחיו

(גודל טקסט)

את העונה שעברה פנאתינייקוס סיימה במקום ה-17 מתוך 18 ביורוליג. המסקנות הוסקו: ארגין עתמאן הגיע, קנדריק נאן הונחת זמן קצר לאחר פתיחת העונה הנוכחית, והשאר היסטוריה: פאו סיימה את העונה הסדירה במקום השני, התגברה על מכבי תל אביב בסדרת רבע גמר נהדרת, והערב (שישי) שבה לגמר היורוליג לראשונה מאז 2011, עם 57:73 מוחץ על פנרבחצ'ה.

"הצגנו הגנה טובה מאוד ומצאנו את הפתרונות", אמר עתמאן בסיום. "שיחקנו כדורסל מושלם, מגיע כל הכבוד לשחקנים. שיחקתי עם שחקני ההגנה שלנו היום, האינסטינקטים שלי גורמים לי לקבל החלטות כאלה ולשלב יותר את קלאיצאקיס, אנטטוקומפו וסלוקאס. כולם עשו עבודה נהדרת. במחצית השנייה עשיתי עוד שינויים והכל הלך כמו שצריך".

בסיום: יאניס אנטטוקומפו התחפש לעיתונאי וראיין את אחיו קוסטס

איש המשחק מתיאס לסור הוסיף: "הצגנו הגנה טובה מאוד, במחצית השנייה היינו טובים עוד יותר. יש לנו את ההגנה הטובה באירופה, וזה המפתח. עשינו את המהלכים שלנו, כפי שאנחנו עושים כל העונה".

"היה משחק פיזי מאוד מול יריבה חזקה", הוסיף קנדריק נאן. "הגענו לשחק – כבר מההתחלה. נשארנו מאוחדים גם כשהם חזרו, לא נתנו להם כלום, האטנו את הקצב וניצחנו. יש פה אנשים נהדרים שעושים את הדברים הנכונים, כיף לי כאן מאוד. מי ארצה בגמר? לא אכפתי לי, נגיע מוכנים לשתי הקבוצות".

"לא היינו טובים כמו פאו, ומגיע לה כל הכבוד", אמר מאמן פנרבחצ'ה המתוסכל שרונאס יאסיקביצ'יוס בסיום. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, אבל לא היינו בשיאנו היום. זה כואב, אין שאלה, נצטרך להתאושש מזה ולחזור לכאן, אין ברירה אלא לקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי