Sport1 Banner

לאן עכשיו? קבוצת הפאר שהחליטה לוותר על לורנזו בראון

play
היעד הבא – טורקיה? בראון | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5 05:45

בספרד טוענים: ריאל מדריד בחרה שלא להחתים את כוכב מכבי ת"א, שמבוקש בפנרבחצ'ה. מה יהיה עם צ'וס מתאו ומי מהשחקנים יעזוב?

(גודל טקסט)

אחרי הכישלון הגדול בגמר היורוליג, ריאל מדריד יודעת שתצטרך לבנות את עצמה מחדש לקראת העונה הבאה. כוכב מכבי תל אביב לורנזו בראון הוזכר לא פעם כמועמד להצטרף לקו האחורי, אולם לפי "אס", הרכז של נבחרת ספרד לא ינחת במדריד בקיץ הקרוב. "ריאל זקוקה לרכז נוסף לצד פקונדו קמפאסו, אך זה לא יהיה בראון", נכתב.

הדיווח הזה עשוי לסלול את דרכו של בראון לפנרבחצ'ה, הקבוצה הנוספת שהוזכרה כמועמדת מובילה לקלוט אותו החל מהעונה הבאה. לפי דיווחים, פנר מוכנה להציע לרכז 2 מיליון יורו נטו לעונה על מנת להבטיח את חזרתו לקדנציה נוספת במועדון. מכבי תל אביב, כך נטען, תדרוש פיצוי כספי של 700-800 אלף דולר אך לא תעמוד בדרכו של הכוכב, שמעוניין לעזוב בעיקר על רקע המלחמה.

בראון העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות (45.4 אחוז ל-2, 34.5 אחוז ל-3. 85.9 אחוז מהעונשין), 2.8 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים למשחק ביורוליג במדי מכבי תל אביב.

לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב
היעד הבא – טורקיה? בראון | דני מרון

לפי "אס", ההחלטה לגבי המאמן צ'וס מתאו תתקבל רק לאחר סדרת הפלייאוף בספרד מול ברצלונה – הדחה ככל הנראה תוביל להחלפתו, בעוד זכייה באליפות ככל הנראה תוביל להשארתו.

ומה בנוגע ליתר השחקנים? רודי פרננדס יפרוש, סרחיו רדוריגס שוקל זאת גם כן, פביאן קוסר מסיים חוזה ולא ימשיך. עתידם של סרחיו יוי, מריה הזוניה ו-ונסן פוארייה שיהפכו שחקנים חופשיים לא ברור, בעוד אדי טבארס אמור לחתום על חוזה עתק של כ-4 מיליון יורו לעונה. עוסמאן גארובה צפוי לשוב לקבוצה ממנה הגיע ל-NBA וכמוהו גם אקס בני הרצליה אקסבייר רת'אן מייז.

מועמד מעניין נוסף לבלאנקוס הוא קייל גיא, שמחזיק בסעיף יציאה נוח מטנריפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי