Sport1 Banner

לורנזו בראון ירד מהפרק: ריאל סיכמה עם רכז חדש

play
יוצאים לדרך. בראון | דני מרון
צפו: מורסיה עלתה לראשונה לגמר הפלייאוף הספרדי לאחר 70:79 במלאגה 02:14

לפי דיווחים בספרד, סגנית אלופת אירופה החליטה שלא להחתים את כוכב מכבי ת"א - ותהמר במקום זאת על אנדרס פליס מחובנטוד בדאלונה

(גודל טקסט)

בחודש שעבר הוזכר מספר פעמים לורנזו בראון כמועמד לריאל מדריד, אולם בספרד טוענים שסגנית אלופת אירופה כבר עברה להתעסק במועמדים אחרים – ובפרט באחד: אנדרס פליס. "יש בעיות בצירוף בראון, ולכן ריאל החליטה על פליס", נכתב היום (חמישי) בתקשורת הספרדית. רכז חובנטוד בדאלונה מחזיק בסעיף שחרור של 500 אלף יורו (לעומת 700-800 אלף יורו שתדרוש האלופה הישראלית על הרכז האמריקאי, כך לפי דיווחים) – סכום שהבלאנקוס מוכנים לשלם. על כן, לא מן הנמנע שבראון, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה במכבי תל אביב, יחתום במועמדת הנוספת שהוזכרה בהקשרו – פנרבחצ'ה.

פליס, שיחגוג בקיץ הקרוב את יום הולדתו ה-27, יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית ויהיה הרכז המחליף החדש של ריאל מדריד בעונה הבאה. העונה הוא מעמיד ממוצעים מצוינים של 15 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק בליגה הספרדית, שם נבחר לחמישיית העונה. ביורוקאפ נבחר לחמישייה השנייה של העונה, עם 14.7 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב
יוצאים לדרך. בראון | דני מרון

מלבד פליס, ריאל תחתים בקרוב גם את אקס בני הרצליה אקסבייר רת'אן מייז, ובכך תבנה מחדש את הקו האחורי שלה. סרחיו רודריגס שוקל ברצינות לפרוש וקרלוס אלוסן יושאל לגראן קנאריה. את ונסן פוארייה צפוי להחליף עוסמאן גארובה, שישוב לקדנציה שנייה בקבוצה אחרי הניסיון המאכזב ב-NBA. גם מריו הזוניה ופביאן קוזר צפויים לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי